Pulsgiver på CBR900RR 92
Fra : Flemming J Petersen

Dato : 28-04-02 12:36

Hej dav

Mit fejeblad gider ikke starte. Jeg har tjekket for gnist, men der er ikke
noget. Jeg har
målet før tændspolerne og der sker hellere ikke noget. Fra pulsgiveren
kommer der 1
volt AC op til tændingsboksen, er det nok?

I haynes står der at modstanden i pulsgiver skal være mellem 480 og 540 ohm,
den er
på 457.

Hvad er mit problem pulsgiveren eller tændingsboksen?

Mvh
Flemming J Petersen
CBR900RR

Fra : Morten C.

Dato : 28-04-02 21:23

"Flemming J Petersen" <fjp@gimp.dk> wrote in message
> Hej dav
Moi moi :)

> Hvad er mit problem

En cykel der ikke vil starte )

--
/Morten C.
Turku, Finland

Fra : Flemming J Petersen

Dato : 28-04-02 21:30

> En cykel der ikke vil starte )
>

> --
> /Morten C.
> Turku, Finland
> -der ikke kunne dy sig :c)

Damn, hvis jeg bare havde vist det kunne jeg lave den ;^)

/Flemming J Petersen
CBR 900 RR, som ikke vil starte

Fra : Flemming J Petersen

Dato : 30-04-02 21:11

[snip]

> En cykel der ikke vil starte )

Svaret var ikke langt det der var galt. Den sad engang en dødmandsknap
den cykel, det gør der ikke mere, men der sidder 2 ledninger....

Man skal lige huske at forbinde dem før end den gider starte..

Flemming "som gir sig selv dummeflade" Petersen
CBR900RR, som kan starte