Hjælp - Spørgsmål ang. Suzuki GSX-R 750 (G~
Fra : Brian Charles D. Chr~

Dato : 27-04-02 20:16

Jeg har fået stillet nogle spørgsmål ang. køb af en brugt Suzuki GSX-R 750,
som jeg nok næppe selv er i stand til at besvare, så derfor tager jeg
chancen og beder om ekstern assistance.

Læs spørgsmålene ved at følge denne tråd/link.

http://www.mc-portalen.com/modules.php?op=modload&name=XForum&file=viewthrea
d&tid=31

Jeg håber i vil hjælpe mig, så jeg kan hjælpe et af de trofaste medlemmer på
MC-Portalen.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Brian Charles D. Christensen
Webmaster, MC-Portalen.com

Fra : Armand

Dato : 28-04-02 19:45

Brian Charles D. Christensen <webmaster@mc-portalen.com> skrev i en
> [...]
> jeg chancen og beder om ekstern assistance.
> Læs spørgsmålene ved at følge denne tråd/link.

Hvorfor tilbyder du en service du ikke selv kan overskue???
Var det ikke bedre at indrømme at du er kommet til kort og henvise til
stedét (her!) hvor problemerne bliver løst??

> Jeg håber i vil hjælpe mig, så jeg kan hjælpe et af de trofaste
> medlemmer på MC-Portalen

At du end ikke beskriver problemet i dette dit indlæg, således at
alvældet kan tildrage sig erfaringer derom, viser at du overhovedet ikke
fatter en skid omkring Nyhedsgrupper :-|
Nyhedsgrupper er ikke en serviceorgan hvorpå man kan spørge og
forvente(!) svar, det er et viden-kollektiv.

Din manglende indsigt, samt frækhed i at regne med at andre vil redde
kastanier fra din egen netside ud af ilden gør at jeg vil vælge at
ignorere spørgsmålet helt og holdent, samt opfordre enhver anden
dertil!!!

--
Armand.
(der ikke ser nogen grund til at åbne sin egen "mc-doktor brevkasse")

Fra : Brian Charles D. Chr~

Dato : 28-04-02 21:58

Du er inde på noget af det rigtige når du bruger ordet viden-kollektiv. Min
opfattelse af Internettet er måske en lidt anden end din.

Jeg opfatter Internettet inkl. newsgroups som en kilde til bedre viden. Jeg
har bestemt ikke noget imod newsgroups eller andre web-sites som omhandler
mc'er, jeg bruger selv disse meget.

At en opfordring til hjælp her i disse newsgroups, bliver opfattet så
negativt er heldigvis mere undtagelsen end reglen, så det glæder mig da.

Om min manglende indsigt, kan jeg kun sige, at jeg ikke er testkører eller
professionel roadracer eller lign. men bare en almindelig mand med interesse
for motorcykler, som forsøgte at hjælpe én, som havde stillet mig et
spørgsmål, som jeg ikke var i stand til at besvare. Hvis jeg har givet
udtryk for andet, så beklager jeg dette meget. Ligesom jeg beklager, hvis
jeg ved at stille spørgsmålet videre, har trådt nogen over tæerne - dette
var slet slet ikke min hensigt.

Om jeg har båret mig klodset af ved at stille dette spørgsmål her i disse
newsgroups, kan da godt være, men personligt plejer jeg også at hjælpe de
hjælpeløse.

Jeg vil bruge din kritik positivt, og derfor takke for din besvarelse af
indlægget.

Med venlig hilsen
Webmaster, MC-Portalen.com

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-04-02 16:20

"Brian Charles D. Christensen" <webmaster@mc-portalen.com> skrev i en
meddelelse news:3ccc61f9$0$97319$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Du er inde på noget af det rigtige når du bruger ordet viden-kollektiv.
Min
> opfattelse af Internettet er måske en lidt anden end din.

Det tror jeg du har ret i!
Armand har i mine øjne også udtrykt sig ret klodset, men bær over med ham.

Måske mener han (som jeg) at det er lidt flabet (eller meget uhøfligt) at du
ikke gider stille spørgsmålet herinde, men beder folk bevæge sig over på din
portal for overhovedet at se hvad det handler om. Du kinne bare have
klippe-klistret det ind i din posting.
Jeg tror man kunne få den opfattelse at der er skjulte motiver med
fremgangsmåden, måske er det blot en slet skjult reklame for portalen, og
dermed grænsende til Spam?

Nå, forum'et her er velegnet til den slags spørgsmål, så post det bare her,
så får du sikkert hjælp som du enten kan sende til gutten, eller henvise
hertil.

Du bør dog nok tjekke lidt op på din citatteknik, for selvom jeg gerne ville
kommentere lidt mere direkte på Armands formuleringer, så har du svaret
_over_ det han har skrevet, og det er jeg alligevel for doven til at bryde
om på.

På NG'er svarer man UNDER det citerede, og man skærer overflødig tekst væk.

Rittig

Fra : Armand

Dato : 01-05-02 01:12

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
> [...]
> Det tror jeg du har ret i!
> Armand har i mine øjne også udtrykt sig ret klodset, men bær over med

Ja tak!
Ligesom at jeg bærer over med mange andre (men så meget desto mere står
fast ved mine menings-ytringer når jeg ikke gør det :-| ) !

> Måske mener han (som jeg) at det er lidt flabet (eller meget uhøfligt)
> at du ikke gider stille spørgsmålet herinde, men beder folk bevæge sig
> over på din portal for overhovedet at se hvad det handler om.

Jeg mener ikke at mit svar behøver at skulle decifreres for at finde en
dybere mening :-|

--
Armand.