Juhuu, en hel sæson forude
Fra : Lester

Dato : 27-04-02 17:32

Hej alle i skribenter i nyhedsgruppen,

Selvom det nu er lidt møgvejr, så har det tidlige forår gjort, at man
har kunne komme tidlig i gang. I torsdags var vi for første gang ude på
Køge Bugt og havde gang i sejlene. Og det var bare så skønt, tænk en hel
sæson ligger forude. Lad os nu håbe på, at det bare bliver alletiders
sejler-sommer. Men husk nu, pas på derude, sikkerhed først - så vi
undgår de unødvendige ulykker.

God vind til alle - både med sejl og med motor.

Lester

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-04-02 19:03

Isang tao pinangalanan Lester nagsulat :

>Hej alle i skribenter i nyhedsgruppen,

Dav du

>Selvom det nu er lidt møgvejr, så har det tidlige forår gjort, at man
>har kunne komme tidlig i gang.

Jeps. Jeg fik min båd i vandet forrige onsdag, masten kom på dagen efter
og så har jeg ellers været ude hver dag siden. Jeg har dog ikke været
ude i går eller i dag.

> I torsdags var vi for første gang ude på
>Køge Bugt og havde gang i sejlene. Og det var bare så skønt, tænk en hel
>sæson ligger forude.

Jeps igen. Hvor hører du til, og hvilken båd sejler du i?
Jeg ligger i Brøndby og har en orange L-23.

> Lad os nu håbe på, at det bare bliver alletiders
>sejler-sommer. Men husk nu, pas på derude, sikkerhed først - så vi
>undgår de unødvendige ulykker.

Bare brug den sunde fornuft og tag hensyn til alle andre, så går det
garanteret fint.

>God vind til alle - både med sejl og med motor.

I lige måde
--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Lester

Dato : 28-04-02 00:58

Hej Claus,

En Maxi 77 - og vi har fået nyt storsejl (det gamle flængede sidste år),
så nu kan vi gå meget tættere til vinden.

Mvh

Lotte

Fra : Claus Frørup

Dato : 28-04-02 04:15

Isang tao pinangalanan Lester nagsulat :

>Hej Claus,
>
>En Maxi 77 - og vi har fået nyt storsejl (det gamle flængede sidste år),
>så nu kan vi gå meget tættere til vinden.
klip

Ok, når jeg ser en maxi77 med nyt storsejl, så ved jeg hvem det er

Fra : Lester

Dato : 28-04-02 20:14

Hej Claus,

Ja, og jeg kigger efter en orange L-23. I øvrigt kan du øve dig på
"kiggeriet" her http://www.geocities.com/lotte/ - men det er nu bedst
ude på vandet.

Forsat god vind.

mvh

Lester

Fra : Hans Olsen

Dato : 28-04-02 21:37

> Ja, og jeg kigger efter en orange L-23. I øvrigt kan du øve dig på
> "kiggeriet" her http://www.geocities.com/lotte/ - men det er nu bedst
> ude på vandet.

Hmmmmmm din påstand fra hjemmesiden kan vist lave denne
tråd temmelig lang "verdens bedste båd"

MVH
Hans Olsen

Fra : Lester

Dato : 29-04-02 21:22

Og det var slet ikke meningen at starte nogen lang tråd - for alle mener
vist, at netop deres båd er er den bedste. Det kommer jo an på mange
ting, behov, familie osv. Meeeeen, vi er nu glade for Maxi'en - til
vores behov.

Mvh

Lester

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans Olsen

Dato : 30-04-02 06:34

> [...]
> vist, at netop deres båd er er den bedste. Det kommer jo an på mange
> ting, behov, familie osv. Meeeeen, vi er nu glade for Maxi'en - til
Hej
Det var nu også ment i sjov, - men indimellem hader jeg nu mit gamle skiv,

nyt udstødningsmanifold - nye dieseltanke - ny dit og ny dat - alt på en
gang.
men det går hurtigt over når solen titter frem

MVH
Hans Olsen
www.honet.dk

Fra : Claus Frørup

Dato : 29-04-02 14:52

Isang tao pinangalanan Lester nagsulat :

>Hej Claus,
>
>Ja, og jeg kigger efter en orange L-23. I øvrigt kan du øve dig på
> [...]

Hehe... fin side du har lavet..... og så fandt jeg ud af at du hører til
i Vallensbæk