Brugt Hornet ?
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-04-02 09:54

Hej NG.

Jeg har lovet en kollega at spørge her inde.

Hvis i ved hvor der holder en Honda Hornet som er til salg, må i meget gerne
give besked, det skal helst være hos en forhandler, da han har en Suzuki TL
1000 S, der skal byttes til Hornet'en

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 25-04-02 10:06

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> Hvis i ved hvor der holder en Honda Hornet som er til salg, må i meget gerne
> give besked, det skal helst være hos en forhandler, da han har en Suzuki TL
> 1000 S, der skal byttes til Hornet'en

Du får nok mere respons, hvis du spørger i gruppen
dk.marked.privat.motorcykel

Søren Nielsen
news@REMOVEn-crypt.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-04-02 10:33

"Søren Nielsen" <news@REMOVEn-crypt.dk> skrev i en meddelelse
TL

> Du får nok mere respons, hvis du spørger i gruppen
> dk.marked.privat.motorcykel

Jeg har prøvet
8<--
Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'K/B: Honda Hornet.',
Konto: 'news.tele.dk', Server: 'news.tele.dk', Protokol: NNTP, Svar fra
server: '441 437 EMP rejected (md5)', Port: 119, Sikker (SSL): Nej,
Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9
8<--

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( der prøver igen senere !, ja altså, at sende meddelelsen

Fra : Jack Jensen

Dato : 25-04-02 11:30

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Hilsen
> Dennis Pedersen ( der prøver igen senere !, ja altså, at sende meddelelsen

Hej Dennis

Jeg har lagt den ind for dig.
Mvh
Jack
VFR750FK

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-04-02 11:56

"Jack Jensen" <jij@stibo-ds.com> skrev i en meddelelse

> Hej Dennis
>
> Jeg har lagt den ind for dig.
8<--

Mange tak

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Kim K

Dato : 25-04-02 11:26

> Hvis i ved hvor der holder en Honda Hornet som er til salg, må i meget
gerne
> give besked, det skal helst være hos en forhandler,

mon ikke der er masser af steder.. gode steder at lede er

www.mcnet.dk
www.mc-basen.dk
www.dmcn.dk

mht til det sidste link er det bare om at finde forhandler listen frem
og så ellers poppe gennem dem alle sammen-afsæt ½time til dette

mvh Kim K

Fra : Lasse Jensen

Dato : 26-04-02 00:41

Frankies MC ved Randers har adskillige

Mvh.

Lasse Jensen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 26-04-02 17:52

"Lasse Jensen" <snejbjerg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Frankies MC ved Randers har adskillige
>
> Mvh.
>
> Lasse Jensen

Tak til alle

Det er godt nok ikke mange, der står til salg hos forhandlere, men jeg har
da printet et par stykker ud til ham.

Att. Lasse.

Der er kun _en_ på deres hjemmeside http://www.frankiesmccenter.dk/ , nårh
pyt !, han kan jo ringe derover