Lyd i Motad udstødning
Fra : Allan Bojesen

Dato : 24-04-02 19:55

Hej

Er der en eller flere der har erfaring med hvordan lyden er fra en Motad
Classic 4 i 1 udstødning. Dyb, ??? eller siger den nærmest ingenting.

På forhånd tak

Allan Bojesen
CB 7½ med 4 i ingenting - og det er lige sporty nok

Fra : Peter Wodskou

Dato : 24-04-02 22:44

Den er efter min opfattelse meget tavs og nabovenlig!

Peter (Med COBRA )

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 25-04-02 18:15

Jeg har hørt at den dæmper så meget, at man risikere at motoren
overopheder!!!

--
Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Leif Jensen

Dato : 26-04-02 08:55

Jeg har en Motad 4i1 udstødning på min CB 650
Den er ganske flot, men den siger ikke en s... - så
hvis der er nogle der kender til en anden model med
lidt mere lyd i hører jeg meget gerne om det....

Dr. Jensen - CB 650 '83

Fra : Allan Bojesen

Dato : 26-04-02 09:19

"Leif Jensen" <leif@advicecom.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Motad 4i1 udstødning på min CB 650
> Den er ganske flot, men den siger ikke en s... - så
> hvis der er nogle der kender til en anden model med
> lidt mere lyd i hører jeg meget gerne om det....

Takker for indlægget. Grunden til at Motad kunne være interessant var prisen
på kun kr. 1.800,-. Men som du selv er inde på må udstødningen gerne sige en
lille smule.

Du kan få Marshall (se under Laser) og BSM til omkring kr. 2.800,- i
Tyskland -http://www.ambi-bike.de/

Allan Bojesen

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 25-04-02 20:22

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> wrote in message

<Snip>

> Du kan få Marshall (se under Laser) og BSM til omkring kr. 2.800,- i
> Tyskland -http://www.ambi-bike.de/
<snip>

Jeg vil nok anbefale Marshall udstødningen, da den har en tilpas dyb lyd,
uden at larme så naboerne klager over den.

Mvh Claus
(cb750 f2 '77 med marshall )