rygskjold igen igen
Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 22-04-02 09:19

Hej
Efter Goetz har pillet det af Rittig & venner lovpriste UFO rygskjold af
programmet har de fået et nyt produkt:
Insize backprotector, Nr.202350. Nogle erfaringer med denne? Prisen er
50 euro (ca. det halve af prisen på det billigste hos Enghave).

Martin
gsx750ex

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 22-04-02 11:08

> Insize backprotector, Nr.202350. Nogle erfaringer med denne? Prisen er
> 50 euro (ca. det halve af prisen på det billigste hos Enghave).

For en gangs skyld - size matters

Ikke at jeg ved hvor stor den der Insize er, men Aagesen har en full size
Dainese til ca. 500.

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 22-04-02 12:10

Henrik Steen Larsen wrote:

> Ikke at jeg ved hvor stor den der Insize er, men Aagesen har en full size
> Dainese til ca. 500.

Tak for tippet. Insize fra www.goetz-motorsport.de er full size.
Aagesens 498 krs skjold er ifølge hjemmesidebeskrivelsen
"En form for nyrebælte med en 6 leds rygbeskytter, dog uden
skulderstropper"

Insize har skulderstropper - det må formodes at være godt (?).

martin

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-04-02 15:53

"Martin Rudbeck Jepsen" <Xstimar@infosport.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Insize har skulderstropper - det må formodes at være godt (?).

Ja, de sikrer at den ikke skrider ved styrt, men bliver hvor den skal være:
Udfor rygsøjlen.

Rittig

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 22-04-02 17:24

> [...]
> skulderstropper"
>
> Insize har skulderstropper - det må formodes at være godt (?).

Ok - jeg kiggede lige. Insize'en har samme features (skulderstropper,
størrelse og 2 "bælter" til maven) som min, men din har en svag prisfordel

Fra : Armand

Dato : 23-04-02 18:35

> Efter Goetz har pillet det af Rittig & venner lovpriste UFO rygskjold
af
> programmet

Hæ!

Det er sjovt som der nærmest er gået kult i U.F.O.'en her på gruppen
trods det at det er ganske få der egentligt har én!

For udover at den som sådan er "god nok", er det vel kun prisen der
virkelig har været anderledes for U.F.O.'ens vedkommende :-/

--
Armand.
(selv tilfreds U.F.O.-ejer - Der dog er købt under ferie i Italien)

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 23-04-02 21:28

> [...]
> For udover at den som sådan er "god nok", er det vel kun prisen der
> virkelig har været anderledes for U.F.O.'ens vedkommende :-/

Rigtigt set! Og det gælder vel hver gang produktkøb hos de tyske firmaer
nævnes - langt det meste kan skaffes tilsvarende herhjemme hvis man er
betalingsvillig!
Men jeg må også barbere kultstatusen ned; Anneli og undertegnede har
eftersøgt den, og Søren Lindholt (og venner, men det må betragtes som en
mund!) rost den.

Martin
der har sendt mail til Goetz, endda på tysk, men ikke har fået svar endnu.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-04-02 22:38

Armand wrote:
> Hæ!
>

> Det er sjovt som der nærmest er gået kult i U.F.O.'en her på gruppen
> trods det at det er ganske få der egentligt har én!

Nåjamen, så kan jeg da lige til alles information fortælle at Dainese's
Back Space 2 (vistnok) også er en dejlig rygbeskytter - prisen ligger på
6-800 kr og de fås vist næsten overalt
....Argh, nu er der sikkert snart en der prikker mig på skulderen for at få
mig til at skrive en dmcn anmeldelse Well, det kommer måske engang
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jack Jensen

Dato : 24-04-02 11:03

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Nåjamen, så kan jeg da lige til alles information fortælle at Dainese's
> Back Space 2 (vistnok) også er en dejlig rygbeskytter - prisen ligger på
> 6-800 kr og de fås vist næsten overalt

Jeg kører med en Dainese rygbeskytter.
Den har skulderstropper og 2 "nyrebælter".
Den er enorm behagelig at køre med - for du mærker den ikke.
Prisen er som du nævner - og den kan fåes hos alle Dainese forhandlere.

Mvh
Jack
VFR750FK
Medlem af http://vfr.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-04-02 21:59

Jack Jensen wrote:

> Jeg kører med en Dainese rygbeskytter.
> Den har skulderstropper og 2 "nyrebælter".

Nåja, min har kun et nyrebælte, men det fungerer alligevel fint

> Den er enorm behagelig at køre med - for du mærker den ikke.

Præcis, og den er så hurtig at tage på, så man _altid_ husker den!
Det er egentlig er en meget væsentlig faktor, for det nytter sgu ikke meget
at den hænger hjemme på knagen, når man kurer hen mod kantstenen :-/

Fra : Claus Rittig

Dato : 24-04-02 18:02

> Det er sjovt som der nærmest er gået kult i U.F.O.'en her på gruppen
> trods det at det er ganske få der egentligt har én!

Jeg har ellers efterhånden købt 13 af dem til venner og bekendte, så _nogen_
har fået den. Desværre ser det ud til at de har pillet den af programmet.

> For udover at den som sådan er "god nok", er det vel kun prisen der
> virkelig har været anderledes for U.F.O.'ens vedkommende :-/

Den er i test blevet vurderet på højde med Dainese's tilsvarende produkt
(faktisk højere, men det var pga. at bagstykket kan tages af og vaskes), og
koster under det halve - derfor var den populær. Men der er da masser af
gode rygbeskyttere på markedet!

Rittig

Fra : Søren Lindholt

Dato : 24-04-02 21:12

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse > Jeg har
ellers efterhånden købt 13 af dem til venner og bekendte, så _nogen_
> har fået den. Desværre ser det ud til at de har pillet den af programmet.

Jeg afventer stadig kassen med de ti jeg har bestilt, men Goetzes nye EDV
(tysk for edb) driller usigeligt, så jeg ved endnu ikke hvornår jeg har dem
i hænde. Men de har ikke sagt at de ikke kunne levere !?!?!?

Søren
Pseudo-goetzforhandler

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 25-04-02 12:22

"Søren Lindholt" wrote:
> [...]
> (tysk for edb) driller usigeligt, så jeg ved endnu ikke hvornår jeg har dem
> i hænde. Men de har ikke sagt at de ikke kunne levere !?!?!?

Har de sagt at de kunne?

Martin
der har sendt to endnu ubesvarede mails to Goetz

Fra : Søren Lindholt

Dato : 26-04-02 00:39

"Martin Rudbeck Jepsen" <Xstimar@infosport.get2net.dk> skrev >

> Har de sagt at de kunne?
>
> Martin
> der har sendt to endnu ubesvarede mails to Goetz
Hmm., situationen er lidt sær for tiden, men hvis man sender en fax med en
rimelig ordre får man nogen gange en bestätigung tilbage, og der var UFOerne
ikke betegnet som udgået, mens andre ting var, Thor Active jacket osv...

Skriver du på tysk? Og prøv ellers at ringe derned, det virker for det
meste. Men de har fået nyt edb så det er nok det der driller...

S.

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 26-04-02 08:06

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> wrote in message
> Skriver du på tysk?
> S.

Det vil jeg selv mene, men det kan være at Goetz ser det lidt anderledes...
Martin