Det var måske bare pæren, der var gået ?
Fra : jesper

Dato : 22-04-02 08:34

I går (søndag) var det jo et mægtigt vejr. Jeg kørte fra ringsted imod
næstved, det var lidt diset pga varmen, og opdagede pludeligt en MC der
kørte imod mig , helt ude på striben i mellem de to baner, indtet galt idet,
heller ikke at han (m/k) havde fart på , men der var ikke noget lys på !!
Jeg sad lidt op tænkte på at MC'en var temmeligt tåbelig, idet vi forvejen
ikke er for synlige, men uden lys, er vi nærmest usynlige. Nå det var nok
bare en pære der var sprunget !!
--
Jesper Ankersen
Dynomet Sales A/S