Hjælp mig lige lidt...
Fra : Ukendt

Dato : 21-04-02 20:38

Min Jawa er nu klar til at komme ud at trille... Det har den været i noget
der ligner to måneder nu. Men den går ikke rigtig godt. Min dejlige bror var
så venlig at renovere den - nye lejer oprettet krumptap o.s.v. Samtidig tog
han ca. 3 mm. af den del der skiller de to krumtaphuse fra hinanden - så
krumtappen ikke kunne dreje flere spåner af - end den allerede har gjort.
Det har resulteret i et par kubikcentimeter størrere krumtaphus... Om det er
det der gør at den nu ikke kan gå under rent under 3000 omd/min. ved jeg
ikke - men det er jo derfor jeg spørger netop dig!

Hvordan kan jeg evt. afhjælpe problemet? Skal der åbenes og smides en ny
"del" (den dims der skiller de tog huse af) i... Eller kan man justere sig
ud af det - på kaburatoren...

Den kører som om den får for fed blanding under 3000.... Kommer den endelig
over 3000 - accelerere den helt vildt (eller som den plejer)...

ideer... Please... (hulk) :´-(

Med Venlig Hilsen
Allan Rasmussen
Jawa 350 - 2 takter - 2 cylindret... 348 ccm...

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-02 17:17

> [...]
endelig
> over 3000 - accelerere den helt vildt (eller som den plejer)...

Hmnn! Det minder mig om en tekst af DAD

"No help left for the pilgrim!!"

Allan

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-04-02 08:15

Allan Rasmussen <luise (a) mail.tele.dk> wrote in article
<3cc58905$0$78763$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Hmnn! Det minder mig om en tekst af DAD
>
> "No help left for the pilgrim!!"

Ahem.

'No fuel left...'

--
Mikkel

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-04-02 22:06

Mikkel Christensen wrote:

> Ahem.
>
> 'No fuel left...'

You can get the girls and you can get the videomachine, but the fuel you
ask for you cannot have

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 24-04-02 13:34

> [...]

> 3000 omd/min. ved jeg ikke - men det er jo derfor jeg spørger netop dig!

Du har prøvet alle de sædvanlige ting såsom at rense karburatoren, checke
alle dysser er åbne (især tomgangsdysen) og kontrolleret den ikke trækker
falsk luft? Hvis det er mere omdrejningsrelateret end gas-givningsrelateret
problem, ville jeg måske tro du kunne have et problem med tændingen.

/Rune

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-02 21:45

> [...]
gas-givningsrelateret
> problem, ville jeg måske tro du kunne have et problem med tændingen.

Yep
Prøvet alt med den kaburator efterhånden... Tændingen... hmnn... Det vil jeg
lige se på...

Mvh
Allan Rasmussen