Gustne afgangsrør
Fra : Henrik Lohse

Dato : 21-04-02 20:21

Hej gruppe.

Er der nogen der har et godt forslag til, hvordan jeg får "opdateret" den
sorte lakering på afgangsrørene på min Yam. Fazer. De harmonerer efterhånden
ikke rigtigt med den gode stand på resten af raceren. Gode forslag imødeses.

Mvh.
Henrik

Fazer 600 - nydysset på rullefelt (inkl. carbon & KN).

Fra : Henrik Mønster

Dato : 22-04-02 08:55

Med ovnsværte (kakkelovnsværte) bliver de fine matsorte igen - ulempen er at
det skal gentages når den har været udsat for regn et par gange.

M.v.h. Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-02 17:07

Har samme problem på min Fazer - der er begyndt at komme lidt rust hist og
her på forrørene (resten er kulfiber + rustfrit).

Jeg regner med at det dertil-beregnede udstødnings maling (fåes hos enhver
auto-smådels-biks) må være det bedste - har købt en dåse sort "Plasti-kote
hot-paint" som skulle kunne klare 815 grader, så mangler jeg bare at tage
mig sammen til at skrue udstødningen af og rense den for gammel maling og
rust....