Re:Hjelmen skal være stram...
Fra : Sven Møller Jensen

Dato : 20-04-02 23:53

Davs til Morten Juel
Nej, hjelmen skal sidde som et par sko, du virkelig godt kan lide
at trave i. Ørerne må ikke stramme, og hjelmen må ikke være så løs,
at den kan knalde kraniet til højre eller venstre. I tilfælde at en ulykke,
så får du mindst en hjernerystelse. Prøv nogle flere modeller, det skal
føles
naturligt med en hjelm!!!!!!!!!
Hilsen Sven

Per 'Aspera Ad Astra
Sven Møller Jensen

Fra : Morten Juel

Dato : 21-04-02 08:31

< Prøv nogle flere modeller, det skal føles naturligt med en hjelm!!!!!!!!!
Jamen det gør large også.. men den jeg har nu er med tiden blevet ALT for
stor !!, det var jo det jeg ville undgå.. den karter rundt i blæsevejr !
derfor ville jeg tage en medium ! og regne med den blokker sig lidt ud !

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig