Dyb lyd til NX650 offroader...
Fra : Morten G.N.

Dato : 20-04-02 19:05

Hej dér

Jeg er den glade ejer af en Honda Dominator NX650 fra 95.
Men for at være ærlig så er lyden ikke den mest ophidsende, derfor
søger jeg en potte som kan give den en dyb lyd.
Har du erfaring med dyb lyd på offroader så høre jeg gerne fra dig.

Mvh. Morten

Fra : Skyrider #1

Dato : 20-04-02 19:32

On Sat, 20 Apr 2002 20:04:40 +0200, "Morten G.N."
<mgn@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>søger jeg en potte som kan give den en dyb lyd.
>Har du erfaring med dyb lyd på offroader så høre jeg gerne fra dig.

DOK...DOK....DOK....DOK
Hmmmmmm
Holda kæft hvor vil jeg gerne snart ud og Køre ligsom all of you Guy's
)))
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88' Så der bestillt nyt sædeovertræk og Renoveringskit til
Caliper..
Ps.. brugte en net butik i .de

Fra : Søren Lindholt

Dato : 21-04-02 09:54

"Morten G.N." <mgn@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Har du erfaring med dyb lyd på offroader så høre jeg gerne fra dig.

Tja, den honda 125 der kan ses p vores hjemmeside har jo en Acrapovic på, og
lyder ganske fantastisk. Så den vej er der jo, selvom den nok er lidt dyr
hvis man ikke kan finde en bulet...

Søren
www.motortosse.dk

Fra : Lars

Dato : 21-04-02 20:10

Hej M.
Prøv at ringe til formanden fra Dansk Off-Road MC Klub : Mads.
Han laver selv, de sejeste potter, til omkring en tudse. Halvdelen af
off-road klubbens kværne, kører med han potter, som han kalder "ComPot". De
giver god lyd !!!

Mads har nummer : 8665 8083.

Hilsen
Lars V - XT600

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-04-02 19:36

Lars wrote:
> Han laver selv, de sejeste potter, til omkring en tudse. Halvdelen af
> off-road klubbens kværne, kører med han potter, som han kalder "ComPot".

Kompot... *GRILL*
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 23-04-02 21:41

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
> Kompot... *GRILL*

Ja, man må sno sig når det kommer til markedsførings-navne - For min
part har jeg også været indenfor denne industri: Jeg kreerede en 4-1'er
af mærket: "Armignoni - Skraldebang proto" -sangskjuler til min svogers
bryllup

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-04-02 23:18

Armand wrote:

> Jeg kreerede en 4-1'er af mærket: "Armignoni - Skraldebang proto"
> -sangskjuler til min svogers bryllup

*lol* Så tror jeg sgu at jeg vil lave en Akrapovang potte til Fazeren
Eller hvad med en Vestermura
Mads Lund kan jo så passende lave en Mazzy potte
...så er den vist også kørt langt nok ud efterhånden

Fra : Morten G.N.

Dato : 24-04-02 11:46

Jeg takker for de mange forslag :) Må nok sige jeg overvejer at bestille en
laser-potte på:
http://www.ambi-bike.de/

Så linket andetsteds i N.G.

Pris i dk ca 3700 kr.