MC kørekort
Fra : BorreBoy

Dato : 20-04-02 16:34

Hejsa.

Jeg har en kammerat, som jeg er ved at overtale til at købe en MC...
Vi er dog blevet enige om, at et kørekort nok vil være en god idé først

Vi bor i Århus, og vil bare høre om priserne er ens, eller er der nogle
steder, der er markant billigere end andre?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : buller

Dato : 20-04-02 19:41

Hejsa. Kan klart anbefale Kørelærenes Undervisnings center i Skanderborg.
Billige, og tager ingen tid

Fra : Per Emborg

Dato : 20-04-02 20:10

Yep og lige nu er der tilbud til MC

6-7000 kr tror jeg at jeg så i uge sprøjten incl alt
X-Eleven
Per Emborg

Fra : Allan Bojesen

Dato : 21-04-02 08:02

"buller" <ktsdinglepjort@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa. Kan klart anbefale Kørelærenes Undervisnings center i Skanderborg.
> Billige, og tager ingen tid

Så har de godt nok ændret prispolitik. I efteråret da Vibeke skulle have
kortet kostede de kr. 11.500,- mod kr. 8.500,- i Odder og Århus.

Allan Bojeen

Fra : Per Emborg

Dato : 20-04-02 20:11

Ja han hedder Kim og har NR 7575 4014 og 4031 3334

X-Eleven
Per Emborg

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 21-04-02 16:29

Priserne i aalborg svinger mellem 5600 og 9000kr. Nogle er hvor man tager
bil på samme tid, og andre er hvor det er med ALT teorien endnu engang. Jeg
skulle give 6000kr for mit :)

/Thomas

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 22-04-02 20:44

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> writes:

> Priserne i aalborg svinger mellem 5600 og 9000kr. Nogle er hvor man tager
> bil på samme tid, og andre er hvor det er med ALT teorien endnu engang. Jeg
> skulle give 6000kr for mit :)
Hvor koster det 5600kr? og hvor koster det 9000?

/Uffe
Bandit 600