Tændrør
Fra : Erik Brøgger

Dato : 20-04-02 15:24

Er der nogen der kan fortælle mig hvilket nutidigt tændrør der svarer til et
Bosch W240T1

mvh / Erik

Fra : T.T.Toft

Dato : 21-04-02 22:06

Hej Erik !

Lyder som om det er til en R27 BMW eller hvad ?

Så vidt jeg ved har NGK B 8 HS - Bosch Ref.Nr.W3AC(W240T1)

M.v.h.
T.T.Toft

Fra : T.T.Toft

Dato : 21-04-02 22:19

Fandt følgende norske hjemmeside som bekræfter at B 8 HS svarer til W240T1.
http://home.online.no/~stigbye/snowmobile/teknisk_informasjon/NGK/kryssrefer
anse/Bosch2.htm

og fandt også ud af alle de "gamle" bokser-BMW'er + somend også nogle
Triumph, BSA og Norton modeller også kunne anvende W240T1.

M.v.h.
T.T.Toft

Fra : T.T.Toft

Dato : 21-04-02 22:10

Hej igen !

Prøvede lige at søge på knallertdele - undskyld - men det gav resultat. Du
kan f.eks. hos T.Hansen i Middelfart få et NGK B 8 HS rør for kr. 29,00. Se
selv på http://www.thansen.dk/products.asp?c=55159159&n=282554941#xy.

Fra : T.T.Toft

Dato : 21-04-02 22:25

Nok engang !

Fandt ud af at man i midten af 90'erne lavede nummersystemet om hos Bosch,
således W240T1 røret kom til at hedde Bosch W4A2.
Så det skulle Du nu kunne købe.

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-04-02 22:41

On Sun, 21 Apr 2002 23:24:53 +0200, "T.T.Toft" <ttoft@mail.dk> wrote:

Hej.

>Fandt ud af at man i midten af 90'erne lavede nummersystemet om hos Bosch,
>således W240T1 røret kom til at hedde Bosch W4A2.
>Så det skulle Du nu kunne købe.

Når du nu har så god gang i den med sammenligningstabellen af tændrør,
kunne du så ikke overtales til at lægge hele listen ud?
Please

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : T.T.Toft

Dato : 22-04-02 00:46

Jo da det kan jeg da godt.

Hvad jeg har svarer til det nederste af denne tyske hjemmeside
www.newsachsmotor.de/Spezialtipps/Kerzentabelle/body_kerzentabelle.html og
en anden tysk hjemmeside www.planet-l.com/bosch-kerzen.html

Håber at det kan hjælpe.

M.v.h.
T.T.Toft

Fra : Erik Brøgger

Dato : 22-04-02 09:35

Alle tiders. Det er lige de lister jeg har manglet

mvh / Erik Brøgger
BMW K100RS
NSU Max
Puch 175 SV