Suzuki RF 600
Fra : Allan Nielsen

Dato : 20-04-02 15:10

Hej Folkens!!
Jeg er nok nød til at invistere i en anden cykel til næste år, og efter lidt
let undersøgelse har jeg set mig lun på sådan en Suzuki RF600, derfor har
jeg følgende spørgsmål:

Er der meget forskel på årgangene af RF 600?
Hvor langt kan man sådan cirka regne med at motoren går på disse modeller,
inden den står af?

på forhånd tak!
Allan Nielsen
Yamaha RD350

Fra : Emil

Dato : 23-04-02 00:48

Godt råd: Giv 10.000 mere og køb en brugt RF900. Du vil ikke fortryde
det.

Emil
RF900

http://www.kandu.dk/

Fra : Allan Nielsen

Dato : 23-04-02 16:18

> Godt råd: Giv 10.000 mere og køb en brugt RF900. Du vil ikke fortryde
> det.
> Emil
> RF900

Hej Emil
Hvad får jeg mere af ved køb af en RF 900? 100 Hk er nok til mig jeg ønsker
umiddelbart ikke mere. Har den andre fordele som eksempelvis bedre
køreegenskaber?
Til gengæld får jeg vel en noget dyrere forsikring ved at købe en 900 i
stedet for en 600?

Angående forskelle på modellerne af RF 600, er det eneste jeg har lagt mærke
til(udover kosmetik), at man skiftede kaburatore i 1995, hvorefter at den så
kørte en kilometer mere på literen. Men er der virkelig ikke andre gode
grunde til at vælge en 95´er i stedet for en 93´er??????

mhv
Allan Nielsen
Yamaha RD350