Udstyrspakke
Fra : Niels

Dato : 19-04-02 22:53

Hejsa folkens,

jeg står og skal til at købe en pæn slat udstyr (hjelm, handsker, støvler,
jakke, buks).
Det som jeg har kig på løber op i ca. 13500kr, så ville det ik være fair nok
og prøve at få et nedslag i prisen...?
Hvor meget plejer man kunne presse citronen?

-Niels

PS: Jakke/buks er klart dyreste enkeltdel (Rukka sæt til 7600kr).

Fra : Peter J

Dato : 19-04-02 23:10

Niels <dsl56725_INGEN_JUNK_@vip.cybercity.dk> skrev i en
> [...]
>
> -Niels
>
> PS: Jakke/buks er klart dyreste enkeltdel (Rukka sæt til 7600kr).

Jeg fik ca 15% i rabat da jeg handlede med Leo Mortensen ved køb af 2 jakker
og et par bukser.

Peter
CBR 1000 F

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 20-04-02 00:55

Ja Leo Mortensen han er bare billig

http://www.leomortensen.dk/

Fra : bwl

Dato : 20-04-02 08:20

Kaj Gasseholm (Replace DOT with . in address for reply by email) wrote:
> Ja Leo Mortensen han er bare billig
>
> http://www.leomortensen.dk/

YEAH Leo styrer for vildt...... Min kammerat fik 2 sæt tøj ( hjelm, buks,
jakke, handsker, støvler, og hals krave) for 14000,- lige ud.. det var
fandme billigt, så hvis du skal gi 13400, for et sæt, håber jeg godt nok du
kan klemme citronen meget???
Selv gav jeg 6500 for et sæt tøj hos Leo Mortensen...

BrianW.

" som kun kan anbefale leo.......Og jubii skal på bane idag..... "

Fra : Niels

Dato : 20-04-02 11:58

tak for jeres svar!!

Ved i hvor stor bruttoavance mc-forhandlere ca. har på beklædning?

-Niels

Fra : Steen Schmidt

Dato : 20-04-02 07:48

> [...]
nok
> og prøve at få et nedslag i prisen...?
> Hvor meget plejer man kunne presse citronen?

Tjaa, en 15-20% i Danmark, men prøv i udlandet først. Jeg vil ikke anbefale
at du prøver i DK og så køber i f.eks Tyskland på postordre - det synes jeg
ikke er fair...

Mvh
Steen

Fra : Adam Christensen

Dato : 20-04-02 09:08

"Niels" <dsl56725_INGEN_JUNK_@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
nok
> og prøve at få et nedslag i prisen...?
> Hvor meget plejer man kunne presse citronen?

I hvert fald 10% uden problemer.

--
Adam
SV650S

Fra : Prost

Dato : 20-04-02 10:30

Som de siger hos Aagersen, så er rabat noget der er ude langs vejen, men da
jeg købte for knap 10.000 fik jeg da rabat på omkring 1500,- Så når du køber
et fuld udstyr så kræv rabat, hvis du så får en god rabat tror jeg ikke det
kan betale sig at bestille over nettet, jeg vurderede ihvertfald ikke at det
kunne.

/Rune med Rukka Pablo jakke og classic buks med ekstra benlængde og Arai NR5
hjelm