Bronzekursus ;o)
Fra : bwl

Dato : 19-04-02 14:33

Halløjsa.

Jeg sidder lige og tænker om der mon skulle være andre fra D.F.M Århus, der
skal på Bronzekursus i morgen???? Jeg kan se at der er 7 stykker på listen
.... KUnne det så ikke være fedt at følges ad ned til Vejle???, vi kunne
f.eks mødes v Motorvejen i Viby klokken 11.30???

BrianW.

" som glæder sig tilat komme ned og køre sving, uden modkørende))) "

--
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker, må man selv have en
god hånd.

- Monrad & Rislund -

Fra : Christian

Dato : 19-04-02 18:29

[Snip]........Jeg kan se at der er 7 stykker på listen

Min gode mand, lyt til disse ord: Pas på dem....Pas på dem.... )

Christian

Fra : Tommy Roenn

Dato : 19-04-02 18:40

Det er alle pigerne, og en mand, fra vores MC klub der kommer ned og holder
fanen højt. Alle drengerne gider det ikke da Per, en af instruktørene, kører RR
med os og han får baghjul hvergang, altså burde vi nok lære ham noget istedet
(Ved godt kurset omhandler andre ting)

De kører fra vores bopæl, jægergårdsgade 132, 8000C, kl.11.00

Tommy, som er sur over de skal afsted da han har fået besked på at køre
RR-campingvognen ned til Vejle som soveplads for tøserne, og dermed ikke selv
kan køre MC. Men ok, en eller anden skal vel også passe bebs...

Fra : Skyrider #1

Dato : 19-04-02 18:46

On Fri, 19 Apr 2002 19:40:11 +0200, Tommy Roenn <tommy@alphatech.dk>
wrote:

>Tommy, som er sur over de skal afsted da han har fået besked på at køre
>RR-campingvognen ned til Vejle som soveplads for tøserne, og dermed ikke selv
>kan køre MC. Men ok, en eller anden skal vel også passe bebs...
Hmmmm 5 af det køn hmmm i campingvogn tro nok jeg kunne overtales til
at tag den tur *GF*
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88' Som jo lige mangler at starte

Fra : bwl

Dato : 19-04-02 22:26

Okay Jeg går ud fra at i tager motorvejen derned, så jeg springer på når i
passere mig , hvis det er i orden??

BrianW.

Fra : Tommy Roenn

Dato : 19-04-02 23:54

De tager racerbanen derned, ja! Det var ihvertfald hvad de sagde i aften.

Tommy

Fra : m.grewy

Dato : 20-04-02 00:07

"Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> wrote in message

> [...]
selv
> kan køre MC. Men ok, en eller anden skal vel også passe bebs...

Men ellers hvis i gider kunne i bare køre til Fredericia og sove der behøves
i ikke campingvogn.
DMC sover der i nat.

Michael

Fra : Marie Julius

Dato : 20-04-02 08:40

Hej
Vil det sige at der ikke er fællesovernatning ude i MC Vejles klubhus ???
Hilsen Marie

m.grewy <grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a9q7uc$1ffo$1@news.cybercity.dk...

Fra : bwl

Dato : 22-04-02 05:44

Jooo, jeg sov da fint i vejle´s klkubhus. Og marie jeg så da dig derude så
jeg htror nu nok du oxo var der.

Hilsen Brian.

" Tak for en god weekend, desværre med lidt lækager......"