Fælge til TranAlp
Fra : Søren Bæk Andersen D~

Dato : 18-04-02 21:13

Hej NG

Er der nogle som ved hvor man kan skaffe sig nogle nye (reserve) fælge
til en TransAlp fra 89´.

Jeg ynder at køre en del off road på Alpen - det reslultere i en del
dækskift gennem MC sæsonen - jeg klare dog selve af dækkende - så der
er ikke nogle udgifter forbundet med det - men det ville alt andet
lige være meget nemmere at skifter hele hjulet hver gang. Jeg skifter
dækkende runde ca. 4 gange om året - ikke fordi det genrer mig særlig
meget - men alligevel.

Nye fælge koster nok som bare fanden........

MVH Søren
- Honda XL600V TransAlp - med MEGET støjende lydpotte!

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-04-02 21:46

"Søren Bæk Andersen Dahl Hansen" <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> skrev i en
meddelelse news:3cbf27e9.1285022@news.net4you.dk...

> Nye fælge koster nok som bare fanden........

Næh, fælgene koster ikke alverden, dem kan du få hos enhver motocross
forhandler. (fælge er en sliddel på en motocross racer)
Men nav'ene koster en bondegård, for dine nav og bremser er næppe de samme
som bruges til motocross.

Rittig
(Som kører med sorte Excel fælge på Kawaen, de er dyre! De løb op i 8-900
kr. stykket)

Fra : Emil

Dato : 19-04-02 08:29

Hej Søren

Mangler du i øvrigt reservedele til transalp'en, så har jeg et org.
luftfilter, oliefilter samt (nyt) bagagebærer du kan købe billigt

Har selv haft en transalp, -kanon cykel. savner lidt en gang imellem at
tøffe rundt på den....

Emil,
Odense

http://www.kandu.dk/