Nummerpladerammer - endnu en update.
Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-02 08:35

Hejsa NG

Hehe det grænser jo til spam, med alt det jeg skriver..
Nå, men Skomø print laver ikke MC nummerplade rammer, men kun plader, man
sætter bagved og de er hvide ;o(
Er der andre der har nogle ideer ? Twindesign, fik dem også fra skomø.. såå
;o(
Skomø sagde det samme som jeg har sagt tidligere, at ingen i dk laver den
slags rammer ;o((
Så er vi tilbage til de dyre ! skal vi bare kaste os ud i det oder ?

Mvh
Morten

Fra : RacingBabe

Dato : 18-04-02 08:43

> Er der andre der har nogle ideer ?
---------------
Bare et forslag... Jeg kan lave nogle til omkring kr. 100,00. Sort plade med
hvid tekst...

/ Jeanne

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-02 08:46

> Bare et forslag... Jeg kan lave nogle til omkring kr. 100,00. Sort plade
med
> hvid tekst...
ja, men det er jo en plade, det skal være en ramme

Mvh
Morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-04-02 17:59

Morten Juel wrote:

> ja, men det er jo en plade, det skal være en ramme

Æh, hvad? Er en plade til at sætte bag nr.pladen ikke godt? Jeg har selv
sådan en og det ser rigtig godt ud Den blev desværre væk, da jeg tog
den af gixxeren

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Dahl

Dato : 18-04-02 09:51

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> skrev i en meddelelse

> ---------------
> Bare et forslag... Jeg kan lave nogle til omkring kr. 100,00. Sort plade
med
> hvid tekst...

Hej jeanne, i må da have en ordentlig stak af de kataloger liggende fra de
her Merchadise firmaer (du ved gaveartikler mm.) jeg har været mine igennem,
og ved der er et af firmaerne der kan lave de her rammer.

Men han var ikke i min stak.

-
Morten Dahl

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 18-04-02 08:48

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG

snip

> Så er vi tilbage til de dyre ! skal vi bare kaste os ud i det oder ?
>
> Mvh
> Morten

Njahh....
Jeg gik med da prisen kom under 100,-
Så jeg vil hellere undvære, selvom jeg synes det er en kanonidee.

--
mvfh - Arne

Fra : Prost

Dato : 18-04-02 10:06

*sniiiip*

> Så er vi tilbage til de dyre ! skal vi bare kaste os ud i det oder ?
>
> Mvh
> Morten

Det synes jeg er en god idé, man må sige at du efterhånden har undersøgt
sagerne til bunds.

MVH Rune

Fra : Jørgen Winther

Dato : 18-04-02 09:16

"Prost" <ruro@get3net.dk> wrote in message
> Det synes jeg er en god idé, man må sige at du efterhånden har undersøgt
> sagerne til bunds.

Enig - hvis der ikke dukker noget op som et lyn fra en klar himmel, er det
vel bare at komme i gang. Men jeg synes nu stadig, du skal prøve at nævne
nogle af de andre priser for den dyre leverandør - måske kan der handles
lidt ned?

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-02 09:24

> [...]
> nogle af de andre priser for den dyre leverandør - måske kan der handles
problemet er produktions metoden ;o(
rammerne skal fræses ud !! hvorimod dem til eks bil bliver støbt = MEGET
dyrt værktøj.. eller plader der bare bliver skåret ud ! det er der koen
ligger begravet ! ;o(

Mvh
Morten

Fra : Morten Dahl

Dato : 18-04-02 09:53

> problemet er produktions metoden ;o(
> rammerne skal fræses ud !! hvorimod dem til eks bil bliver støbt = MEGET
> dyrt værktøj.. eller plader der bare bliver skåret ud ! det er der koen
> ligger begravet ! ;o(

Så dyrt er et sprøjtestøbe værktøj sku heller ikke. veeent for fanden, vi
bruger sku da sprøjtestøbte plastdimser til busbranchen.. jeg futer lige
over og snakker med den gamle.

Morten send mig lige målene pronto!!!

-
Morten Dahl

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-02 10:46

er hermed sendt til news@mekasign.dk

Mvh
Morten

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-02 19:38

Har du noget info til os Morten ??

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Niels S.

Dato : 18-04-02 12:00

Morten Juel skrev

> Så er vi tilbage til de dyre ! skal vi bare kaste os ud i det oder ?

Jep! Heller dyr og sort end hvid og billig

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-04-02 12:12

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message
> Morten Juel skrev

> Jep! Heller dyr og sort end hvid og billig

Helt enig!

Tony
XJ600S

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-04-02 15:18

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en meddelelse

> Jep! Heller dyr og sort end hvid og billig

Samme her , ja !jeg går ud fra at det er nummerplade rammer vi taler om

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Peter J

Dato : 18-04-02 20:26

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en

> "Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en meddelelse

> Samme her , ja !jeg går ud fra at det er nummerplade rammer vi taler om

LOL

Peter
CBR 1000 F

Fra : Morten Juel

Dato : 18-04-02 19:39

Hejsa NG

i kan se om betalingen er modtaget på http://starchild.dk/konto.jpg

Fra : Asger Steffensen

Dato : 19-04-02 00:47

> [...]
> slags rammer ;o((
> Så er vi tilbage til de dyre ! skal vi bare kaste os ud i det oder ?

Morten, ikke for at blande mig i dit udmærkede arbejde, jeg skal ikke have
nogen, men har du prøvet at spørge den lokale bilforhandler hvor han køber
sine? Der bliver jo lavet en milliade til biler, godt nok i andre mål, men
måske de kan lave dem i *rigtige* mål også?

Asger
ZX-10

Fra : Morten Juel

Dato : 19-04-02 07:11

> Morten, ikke for at blande mig i dit udmærkede arbejde,
det må du skam godt

> [...]
> sine? Der bliver jo lavet en milliade til biler, godt nok i andre mål, men
> måske de kan lave dem i *rigtige* mål også?
Asger.. der var de første jeg ringede til da jeg ville lave mj-products
;o( der er en fabrik der laver dem til hele markedet, men de synes ikke at
markedet er stor nok til MC'er ;o(

Mvh
Morten

Fra : OAss@novo.dk

Dato : 19-04-02 04:58

prøv evt. at se www.mj-products.dk
måske kan han hjælpe.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 19-04-02 05:28

<OAss@novo.dk> wrote in message news:a9o4js$b22$1@sunsite.dk...
> prøv evt. at se www.mj-products.dk
> måske kan han hjælpe.
>
> "Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message

LOL

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Morten Juel

Dato : 19-04-02 07:12

> LOL

Nu bliver du drillet: MJ-Products = Morten Juel-Products !! ))

Mvh
Morten

Fra : Morten C.

Dato : 20-04-02 14:56

> [...]
> sætter bagved og de er hvide ;o(
> Er der andre der har nogle ideer ? Twindesign, fik dem også fra skomø..

Hmm, jeg kender en del, som arbejder på den lokale plaststøbefabrik hjemme
hos forældrene.... Jeg vil sq lige prøve at snakke lidt med dem, om de kan
hjælpe lidt for nogle kasser humle.... (Ja, mine forældre bor et sted, hvor
sådanne arbejder udføres efter tørst )

--
/Morten C.
Turku, Finland