Nummerpladerammer dilemma !
Fra : Morten Juel

Dato : 17-04-02 15:57

Hejsa NG

Nu rammer vi lige en pukel til.. først en liste over dem der gerne vil ha en
ramme: http://starchild.dk/liste.htm
og så kommer dilemmaet: twindesign har skrevet følgende mail til mig:

"
Hej Morten.
Jeg har lige talt med min leverandør, og nummerpladerammerne til motorcykler
kan kun fås i hvid med sort text.
Der kan kun leveres min. 100 stk., men til gengæld kan jeg få prisen ned i
det halve, nemli ca Kr. 22.- + moms.
De sorte rammer som vi har brugt før er gået ud af produktion.

Mvh. Brian, Twin Design
"

Hvad gør vi så nu ? skal vi bestille dem i hvis til spotpris, eller købe de
sorte til en pris ca 10X så stor ?
Og kan vi afsætte 100 stk ??

Kan vi få lidt meninger, så vi kan få taget en beslutning ?!

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
Aprilia SR50 www ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Allan Bojesen

Dato : 17-04-02 16:18

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sorte til en pris ca 10X så stor ?
> Og kan vi afsætte 100 stk ??
>
> Kan vi få lidt meninger, så vi kan få taget en beslutning ?!

Jeg vil helt klart satse på den sorte model på trods af prisen.

Allan Bojesen

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 17-04-02 16:32

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> wrote in message

> Jeg vil helt klart satse på den sorte model på trods af prisen.
>
> Allan Bojesen

*nikke og være enig*

--
-Lasse-
12 dage til køreprøven...

Fra : Prost

Dato : 17-04-02 16:45

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> det halve, nemli ca Kr. 22.- + moms.
> De sorte rammer som vi har brugt før er gået ud af produktion.

Jeg holder på en sort

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-04-02 17:04

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> wrote in message

[snip]

> Kan vi få lidt meninger, så vi kan få taget en beslutning ?!

Jeg synes klart vi skal satse på sorte. Men som andre har sagt, så lad os se
om vi kan få den billigere andetsteds.

Ellers så tager jeg bare en af de dyre ...

Hilsner,

Tony
XJ600S (der venter på at komme ud med en ny nummerpladeholder)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-04-02 17:19

> [...]
motorcykler
> kan kun fås i hvid med sort text.
> Hvad gør vi så nu ? skal vi bestille dem i hvis til spotpris, eller købe

Sort, helt klart. Selv om jeg fik den gratis, ville jeg ikke sætte en hvid
på.

> Kan vi få lidt meninger, så vi kan få taget en beslutning ?!

Som så mange andre skriver, så må der være andre steder de kan købes, hvor
det ikke koster >200,-.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ole Baun

Dato : 17-04-02 17:35

"Martin Sørensen" <mosFJERN@laxity.dk> skrev i en meddelelse
> motorcykler
> de
>
> Sort, helt klart. Selv om jeg fik den gratis, ville jeg ikke sætte en hvid
> på.

Kan vi ikke få den en gang mere for prins Knud.

Hvordan ser de hvide ud:
Hvordan ser de sorte ud:

Jeg kan godt kende forskel på sort og hvid , men vil gerne ha´ et par
links for overskuelighedens skyld.

Ole Baun

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 17-04-02 17:28

> [...]
> det halve, nemli ca Kr. 22.- + moms.
> De sorte rammer som vi har brugt før er gået ud af produktion.

Den sorte model

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Janus

Dato : 17-04-02 18:52

Mig også have en sort, mig tror hvide blive beskidt hurtigt

JaNuS

Fra : Søren Lindholt

Dato : 17-04-02 19:07

"Janus" <janusz@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Mig også have en sort, mig tror hvide blive beskidt hurtigt

Den er god nok. Jeg er så hvid at sneen ser solbrændt ud, og 3-4 timers
rundtur på et militærterræn gør mig beskidt hurtigt!!!

S.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 17-04-02 19:12

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> wrote in message

> "Janus" <janusz@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Den er god nok. Jeg er så hvid at sneen ser solbrændt ud, og 3-4 timers
> rundtur på et militærterræn gør mig beskidt hurtigt!!!

Men øhhh... nummerpladen - hvilken farve er den?!

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Søren Lindholt

Dato : 17-04-02 19:20

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse > Men øhhh...
nummerpladen - hvilken farve er den?!

hehe, ja den er lige nu hvid, men faktisk skal den være gul i den klasse jeg
kører i iflg. reglemetnet . Altså den med startnummeret. Heldigvis er der
ved de store løb en nummervasker ved målstregen!

Søren

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 17-04-02 20:12

> [...]
en
> ramme: http://starchild.dk/liste.htm
> og så kommer dilemmaet: twindesign har skrevet følgende mail til mig:

Hej NG

Jeg har godt nok ikke fulgt med i alle indlægene i denne tråd, så jeg ved
ikke om nogen har forsøgt hos Fa. Skomø Pront A/S på http://www.skomo.dk/ .
De er kendt i autobranchen for at levere de der rammer til nummerplader.

Det største problem kan jeg nok forstille mig kan være at man er nødt til at
nedværdige sig til at se under nrpladerammer til knallert45

PS Skomø kan også lave de der små kvadratiske mærkater som sidder på
jeres PC´er.
PPS Jeg synes nu at det kunne være flottest med en ramme i alu

--
Ivan Bartholin Nielsen
Nygårdsvej 8, 4700 Næstved

Honda CB5ooF 1975

Fra : Jørgen Winther

Dato : 17-04-02 20:15

"Ivan Nielsen" <Ivan@kloge.dk> wrote in message
> [...]
at
> nedværdige sig til at se under nrpladerammer til knallert45

Udklip fra deres hjemmeside:

Nummerpladeramme, knallert 45
Materiale: 1,6 mm plastplade. Format: 14,5x13 cm.

Fås også til motorcykler og 4-hjulstrækkere.

Antal Pr. stk.
100 stk. Kr. 11.75

Det ser da lovende ud?!

--

Jørgen

Fra : Morten Juel

Dato : 17-04-02 20:35

Yessir...

Jeg har hermed skrevet en mail til dem, og ringer til dem imorgen, så vi kan
få lidt lys over sagen !

Fra : Palle Madsen

Dato : 18-04-02 07:58

Morten Juel wrote:

> Yessir...
>
> Jeg har hermed skrevet en mail til dem, og ringer til dem imorgen, så vi kan
> få lidt lys over sagen !

Typisk - jeg havde lige fundet ud af det samme og skulle til at skrive til dem.
Men nu vil jeg bare glæde mig til at høre hvad Morten finder ud af i stedet.

Palle

z650 / XS400se

--
Der tages forbehol for tasdefegl