Wingrack II på fzs 600 Fazer, gode råd?
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 16-04-02 12:38

Er ved at overveje, hvordan jeg får mine pakkenelliker stuvet på Fazeren.
Har en Wingrack med 3 bokse jeg gerne vil ha´ monteret, men umiddelbart ser
det ud til at udstødningen kommer voldsomt i vejen, så hvis jeg skal fri af
den, kommer racken til at sidde hævet omkring 30 cm over røven.....
Hvad har I gjort, nogen forslag, det ville være dejligt.

(til soloturen i flyvedagene - Berlin / Dresden, vil jeg gøre det at jeg
monterer racken henover bagsædet, så jeg får vægten frem, men den går jo
ikke når lillemor skal med
--
mvh - Arne,
med den bedste mc til_ham,

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 16-04-02 13:52

"Arne Lorenzen" <aclo@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> (til soloturen i flyvedagene - Berlin / Dresden, vil jeg gøre det at jeg
> monterer racken henover bagsædet, så jeg får vægten frem, men den går jo

hehe, rart at høre... Er også meget glad for min..

--
MVH Kenneth Egholm
Yamaha FZS 600 fazer

www.RaptorMC.dk

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 16-04-02 13:54

> hehe, rart at høre... Er også meget glad for min..

Undskyld, det var ikke et svar på dit spørgsmål.. Det ved jeg ikke.
Det var kun en bemærkning til din signatur

Kenneth.

Fra : Anet

Dato : 16-04-02 18:57

Hej

Vi er også meget glade for vores fazer. Vi har købt et Givi rack med tre
tasker/boxe og vi fik et specielt beslag som bare passede og sad perfekt
også over udstødningen. Vi købte det hos Slagelse Mc hos Keld. Måske du evt.
kunne ringe dertil og spørge ham ad. tlf. 58529484

--
hilsen

Anet

Fra : Steven

Dato : 16-04-02 23:23

On Tue, 16 Apr 2002 13:38:08 +0200, "Arne Lorenzen" <aclo@mail.dk>
wrote:

> [...]
>den, kommer racken til at sidde hævet omkring 30 cm over røven.....
>Hvad har I gjort, nogen forslag, det ville være dejligt.
-snip-

Jeg har netop fået monteret en Givi Wingrack2 med topbox, som også er
beregnet til sidetasker.

Der blev brugt et monteringssæt, som bl.a. udskifter det originale
passagér-håndgreb. Desuden er der også et metal rør der sidder fast
på bagerste fodhvilere.

Det var Special MC i Aalborg som solgte mig disse ting og foretog
arbejdet.

Mvh
Steven
fzr600

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-02 10:14

> [...]
> på bagerste fodhvilere.
>
> Det var Special MC i Aalborg som solgte mig disse ting og foretog

Du har vel ikke et billede af hvordan sådan et arrangement ser ud på en
Fazer? Hvad kom det til at koste?
Jeg går selv med lidt tanker om at få noget baggageplads på Fazeren!

Jesper
Endnu en glad Fazer-ejer - fra Aalborg

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-04-02 11:16

"Jesper Pedersen" <na> skrev i en meddelelse

> Du har vel ikke et billede af hvordan sådan et arrangement ser ud på en
> Fazer?

Ja, det kunne jeg da osse lige tænke mig at se, jeg forestiller mig et eller
andet med at topboxen befinder sig frit svævende et godt stykke over røven

> Hvad kom det til at koste?

Snakkede med dem derovre, og han skal have 720,-kr. for monteringsbeslagene

> Jeg går selv med lidt tanker om at få noget baggageplads på Fazeren!
> Jesper
> Endnu en glad Fazer-ejer - fra Aalborg

mvfh. - og tak for alle svarene foreløbigt - Arne

Fra : Steven

Dato : 17-04-02 23:12

On Wed, 17 Apr 2002 11:14:07 +0200, "Jesper Pedersen" <na> wrote:

> [...]
>Fazer? Hvad kom det til at koste?
>Jeg går selv med lidt tanker om at få noget baggageplads på Fazeren!

Jeg har ikke noget billede, men kunne trille hen til dig f.eks i løbet
af weekenden eller før, så du kan se arrangementet in natura. Jeg bor
20 min. fra Aalborg.

Måske kunne du emaile mig dit telefonnummer, så kan jeg ringe til dig
og aftale nærmere.

Min email adresse er: 123abcd@worldonline.dk

Mvh
Steven
FZR600 med kun 40 km på uret

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 18-04-02 08:29

"Steven" <1234abcd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
snip

> Jeg har ikke noget billede, men kunne trille hen til dig f.eks i løbet
> af weekenden eller før, så du kan se arrangementet in natura. Jeg bor
> [...]

Nåøhhh..
Det var nu mestendels fzs (ikke fzr) modellen jeg var interesseret i at få
nogle bud på
Anet, er jeres en fzs ?
Og hvor stort et mellemrum er der mellem topplade og "røven" ?
Og det skulle vel ikke være sådden at I havde et billede af fzsén med racken
monteret?
Det ville i hvert fald være en stor hjælp

--
Arne

Fra : Steven

Dato : 19-04-02 00:03

On Thu, 18 Apr 2002 09:28:55 +0200, "Arne Lorenzen" <aclo@mail.dk>
wrote:

> [...]
>monteret?
>Det ville i hvert fald være en stor hjælp

Beklager forvirringen ved at jeg brugte forkortelsen FZR som
betegnelsen for Fazer, jeg var ikke klar over at der findes en model
med dette navn, - den korrekte model betegnelse er naturligvis FZS,
eftersom det er en Yamaha Fazer 600 jeg har.

Målet er iøvrigt 38 cm for mellemrummet der går fra nederste del af
nummerpladen til underste del af toppladen.

-Steven
FZS600 (rigtig denne gang og fremover)