OT: Flyvevåbnets Åbent Hus
Fra : TA

Dato : 16-04-02 12:06

Til de fly-interesserede - som der tilsyneladende er en del af i DFM - kan
det oplyses, at Flyvevåbnet i år afholder Åbent Hus på Flyvestation Værløse
søndag d. 9. juni 2002.

Nærmere info på <http://www.fsnvaer.dk/>.

--
TA

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 16-04-02 23:13

TA <not@active.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a9h0i9$2kd4$1@news.cybercity.dk...

> Til de fly-interesserede - som der tilsyneladende er en del af i DFM - kan
> det oplyses, at Flyvevåbnet i år afholder Åbent Hus på Flyvestation
> [...]

FEDT!!!! Alene deres prøver i dagene inden er det hele værd ( bor i Farum
og kan se det hele ). På selve dagen skal jeg bestemt derover. Sidst sked
mine børn i bukserne ( næsten ) af skræk, da en F16 lavede afterburner hen
over hovedet på os.

MVH Anders

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 17-04-02 01:08

On Wed, 17 Apr 2002 00:12:42 +0200, "Anders Sune Jensen"
<lillejensen@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>mine børn i bukserne ( næsten ) af skræk, da en F16 lavede afterburner hen

Du husker nok lige ørepropper til ungerne, hvis de skal med i år,
ikke? Børns hørelse er meget bedre, end voksnes. Jeg har turet rundt
til Flyvevåbnets Åbent Hus arrangementer siden 1983 og hvert år er det
det samme show - med børnene altså :(

På FSN Skrydsrtup i 2000 havde Flyvevåbnet selv taget konsekvensen og
splgte ørepropper og høreværn på området - hvis de ta'r det så
alvorligt, så synes jeg forældre skylder deres børn også at gøre det.

Derudover så ser jeg også frem til det - med min nye bolig i Ballerup
skulle jeg nok også have god udsigt til træningen (jeg er ihvertfald
aldrig i tvivl om, hvornår der lander en Hercules derovre :).

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart

Fra : Mørch

Dato : 17-04-02 01:39

Hercules??? Så meget larmer den vist heller ikke. Men indrømmet...Den kan da
give et par høje drøn i ny og næ :)

Mvh
_Moerch

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 17-04-02 09:41

On Wed, 17 Apr 2002 02:38:59 +0200, "Mørch"
<juggernaut@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hercules??? Så meget larmer den vist heller ikke. Men indrømmet...Den kan da
>give et par høje drøn i ny og næ :)

Hvis den kontrastiller propellerne, når den skal stoppe, så larmer den
pænt meget. Desuden har de åbenbart indflyvning lge henover vores hus.

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 17-04-02 20:16

Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbcbccf$0$265$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> ikke? Børns hørelse er meget bedre, end voksnes. Jeg har turet rundt
> til Flyvevåbnets Åbent Hus arrangementer siden 1983 og hvert år er det

Ork det havde vi alle på. Jeg er lydtekniker så hørelsen passer jeg altså på
( for hele familien ). Men en F16 50 meter over hovedet på en der lukker op
for det hele var en fed oplevelse der næsten gav brunbukseeffekt til
ungerne.

MVH Anders der cykler derud fordi det er umuligt at parkere.