Rustfri ståleger
Fra : uffe.j

Dato : 15-04-02 22:09

[Ingen titel]
Er der nogen der ved hvor man kan købe eger i rustfrit stål til mc-hjul?

uffe.j@private.dk

Fra : Troels Sørensen

Dato : 15-04-02 22:30

"uffe.j" <uffe.j@private.dk> wrote in message
> [Ingen titel]
> Er der nogen der ved hvor man kan købe eger i rustfrit stål til mc-hjul?
>
> uffe.j@private.dk

Uden at vide det... men er du sikker på at ståleger er en god idé ? tænker
på brudstyrke/metaltræthed..

Min erfaring er at rustfrit er hårdere i hærdningen pga den større mængde
krom der er blandet i, derfor skal der mindre til bukker under for
metaltræthed.. og det ville jo være ret trælst at hovedet blev rykket af dit
eger ikke ?

MVH Troels

Fra : uffe.j

Dato : 15-04-02 22:45

Hvis der laves eger i rustfrit stål, må man vel gå ud fra at de kan holde.
Hvad skal ellers vælge - alm. forkromede ståleger?
Under alle omstændigheder hvor kan man købe dem?

:o} Uffe

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-04-02 22:47

"uffe.j" wrote:

> Hvis der laves eger i rustfrit stål, må man vel gå ud fra at de kan holde.
> Hvad skal ellers vælge - alm. forkromede ståleger?
> Under alle omstændigheder hvor kan man købe dem?

Snakker vi om alm. eger til et standardhjul eller er det noget du er ved at
sætte sammen?.

Ib Jakobsen

Fra : uffe.j

Dato : 16-04-02 14:01

Jeg snakker om alm. eger til en gammel Honda.
Jeg vil gerne have blanke eger istedet for galvaniserede

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 16-04-02 16:41

"uffe.j" wrote:

> Jeg snakker om alm. eger til en gammel Honda.
> Jeg vil gerne have blanke eger istedet for galvaniserede

Prøv:
veteran importen i Stege
tlf. 55815531
Han laver eger efter mål. Vistnok også i rustfri. Til billige penge.

Ib Jakobsen

Fra : m.grewy

Dato : 15-04-02 22:48

> Hvis der laves eger i rustfrit stål, må man vel gå ud fra at de kan holde.

Nej ikke nødvendigvis for de laver jo også Suzuki`er :)

Michael

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-04-02 22:50

"m.grewy" wrote:

> "uffe.j" <uffe.j@private.dk> wrote in message
> >

> Nej ikke nødvendigvis for de laver jo også Suzuki`er :)

Fnis. Nu må jeg hellere gå i seng. Jeg mangler ord. Godnat

Ib Jakobsen

Fra : Morten Dahl

Dato : 17-04-02 08:16

"m.grewy" <grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

> "uffe.j" <uffe.j@private.dk> wrote in message
> >

> Nej ikke nødvendigvis for de laver jo også Suzuki`er :)

Så så Grewy, er du ikke en anelse skarp idag. Bare vent til du har været ude
at køre Zuki selv.. F4´n fejler intet,men den er altså ikke så agrresiv som
en Gixxer (specielt ikke som en blå/hvid)

-
Morten

Fra : Michael K. S.

Dato : 17-04-02 11:43

On Wed, 17 Apr 2002 09:15:54 +0200, "Morten Dahl" <news@mekasign.dk>
wrote:

>Så så Grewy, er du ikke en anelse skarp idag. Bare vent til du har været ude
>at køre Zuki selv..

Det er måske netop det han har )

>F4´n fejler intet,men den er altså ikke så agrresiv som
>en Gixxer (specielt ikke som en blå/hvid)

*LOL* - Den er i samme kategori som "grønne Kawa'er er 20 km/t
hurtigere på toppen" ik' ?

-M
RS250 og skrammel-GS450 i pleje....

Fra : m.grewy

Dato : 17-04-02 13:39

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> wrote in message

> [...]
som
> en Gixxer (specielt ikke som en blå/hvid)

HAHAHAHA

Michael

Fra : m.grewy

Dato : 17-04-02 14:03

> [...]

som
> en Gixxer (specielt ikke som en blå/hvid)

HAHAHAHA Så få da det gamle lort samlet så jeg kan prøve den :)

Michael

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-04-02 15:16

"Troels Sørensen" <troels@tdc.broadband.dk> skrev i en meddelelse

> Uden at vide det... men er du sikker på at ståleger er en god idé ? tænker
> på brudstyrke/metaltræthed..

Jeg har kørt med rustfri ståleger på Harleyen i flere år, det holder fint.
Jeg tror ikke det er et reelt problem, mine nav var også rustfrit stål. Det
ser kanon godt ud, og er meget let at holde flot.

Rittig

Fra : Palle Clausen

Dato : 16-04-02 20:37

"uffe.j" <uffe.j@private.dk> skrev i en meddelelse
> [Ingen titel]
> Er der nogen der ved hvor man kan købe eger i rustfrit stål til mc-hjul?

www.central-wheel.co.uk

Mvh, Palle.

Fra : uffe.j

Dato : 17-04-02 21:25

Egentlig er det utroligt mange ting folk kommer rundt om, Suzuki m.m., fordi
jeg søger rustfri ståleger.
Desværre har jeg kun fået et forslag i DK og de havde ikke rustfri. Er der
mon andre?

Uffe