Maruder contra Virago
Fra : Jørgen Wittendorff

Dato : 15-04-02 14:22

Hej alle i MC'ister

Nu skal i gi et godt bud på hvilken en af disse to modeller der
det mest optimale

maruder eller en Virago

er der nogen der har haft begge modeller og kan gi for og imod

mvh
witten

Fra : Frank

Dato : 15-04-02 14:44

Tjaaa.. Den ene er tudegrim og den anden er med kædetræk.....

Sorry - Men som man spørger får man svar - Det har jeg erfaret tit

/Frank

Fra : Mich@el

Dato : 16-04-02 07:04

Helloooo Frankieboy

Frank wrote:

> Sorry - Men som man spørger får man svar - Det har jeg erfaret tit

Tjaaaaa - hver fugl pipper med sit næb

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

"Nemo me impune lacessit"
Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Virago MC Club Danmark # 1101

"Loud pipes saves lives"

Der tages forbehol for tasdefegl
Al makt tel di orblinne

Fra : Robert

Dato : 15-04-02 18:38

"Jørgen Wittendorff" <witten@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det mest optimale
>
> maruder eller en Virago
>
> er der nogen der har haft begge modeller og kan gi for og imod

Kardantræk, finish, køreglæde og gensalgspris vandt (klart) dengang jeg
havde en Virago.

Tænker du på Marauder versus XV535 er det vel klart, at Suzukiens 800cc
maskine har bedre træk.... men det er vist også alt.
(parat til tæsk )

Mvh
Robert

Fra : Thomas Nybom

Dato : 15-04-02 21:25

Hej Jørgen

Jeg har haft en Virago 750 og en Marauder 800. Det kan siges meget kort, er
du til lang ture så tag en Virago, er du mere til ture i Danmark så er det
en Marauder du skal have.

Hilsen Thomas Intruder VL http://home.worldonline.dk/~isl50330/