Nummepladeramme - update 2 + org indlæg ;o~
Fra : Morten Juel

Dato : 14-04-02 20:47

En del har spurgt om pris, så jeg starter lige med det originale indlæg:

[SNIIPPP]
Hejsa NG

Jeg skulle jo egentligt ha lavet de nummerplade rammer sidste år.. fair nok,
men den fabrik der ville lave dem gik nedenom og hjem ;o( så nu er de røv
dyre synes jeg..

Det her er en ca. pris og så ville jeg bare få dem lavet som privat person,
og ikke med firmaet, for det kan jeg sq ikke tjene på ! så den pris her er
unden at jeg tjener en rød øre..
lad os nu sige der skal laves 25 stk så er prisen 220,76kr pr stk UDEN div
porto og embalage mellem fabrikkerne.. og ud til jer - så det kommer oveni.
lad os nu sige der skal laves 50 stk så er prisen 169,28kr pr stk UDEN div
porto og embalage mellem fabrikkerne.. og ud til jer - så det kommer
oveni.--

De kommer jo så til at være sorte med skriften (o; dk.fritid.motorcykel
i hvid, og self en rigtig ramme hvor nummerpladen er nede i ligesom bilerne
har !

hvad siger i til det ? det skal så lige siges at jeg ikke kan ligge ud, da
eks med 50 stk jo er ca 8½K !, så skal de laves skal der betales forud !!..
jeg ved ikke om det er en god ide, eller ej.. men i må jo give jeres
mening..
[SNIIIIPPPP]

og her er så den liste af folk der har bestilt nu:

Allan Bojesen 2Stk
Peter J 1Stk
Lars Bisgaard 1Stk
Hellfire ? 1Stk
Anders Majland 1Stk
Tony Lorentzen 1Stk
Jesper Pedersen 1Stk
Brian W 1Stk
Søren Hjorth Sørensen 1Stk
J. Ewerty K. 1Stk
Jørgen Winther 2Stk
Dennis Pedersen 1Stk
Rune Rohleder 1Stk
Niels S 1Stk
Lars Bo molnit 2Stk
Morten C 1Stk
Anders Enslev Jensen 1Stk
Martin Sørensen 1Stk

Det er ialt 21 Stk, ja ok så kan jeg jo godt selv tage en, har ellers en
Prototype i Alu, jeg regnede med at sætte på istedet

Så det er 22Stk..

3 mere og vi er i luften venner, jeg får lavet en konto i banken imorgen, så
der er styr på det

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
Aprilia SR50 www ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-04-02 22:20

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så det er 22Stk..
>
> 3 mere og vi er i luften venner, jeg får lavet en konto i banken imorgen,

OK. En ekstra til mig

Altså_ to_ ( 2 ) stk,s til Dennis Hellan Pedersen

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : KAWA

Dato : 15-04-02 20:55

ER det muligt at se hvordan de kommer til at se ud?

Dannie

Fra : Morten Juel

Dato : 15-04-02 22:03

Tjja, du kan se engang på mj-products.dk )

Fra : Janus

Dato : 15-04-02 23:21

æhhh har du ikke fået noteret mig alligevel?

Janus

Fra : Janus

Dato : 15-04-02 23:28

og hvis du ikke kan se deres indlæg så er der altså nogle flere der er på
hvad jeg kan se er der " Moller (2 stk), Jesper Lillesoe (1 stk), Jonas Holt
1 stk, og så mig

mvh Janus

Fra : Futte

Dato : 14-04-02 22:36

Jeg er med med 1 stk.

hilsen

Jørgen Jensen , Brøndby
CB550F, den fine årgang 1976

---

Fra : Klaus Madsen

Dato : 16-04-02 18:10

> [...]
div
> porto og embalage mellem fabrikkerne.. og ud til jer - så det kommer

Det var da dyrt, hos ham her: mail@twindesign.dk koster de kun

1 stk. -Kr. 60.-

5 stk.-Kr. 55.-

10. stk.-Kr. 50.-

25 stk- Kr. 45.-

50 stk.-Kr. 45.-

Mvh. Klaus

Fra : Allan jørgensen

Dato : 17-04-02 14:39

jeg er også med på 2 stk

Allan(fzr600us)

Fra : Christian Nedergaard

Dato : 17-04-02 15:07

Jeg vil gerne bestille 1 stk.
/Christian Nedergaard

Fra : Niels S.

Dato : 18-04-02 11:33

Allan jørgensen skrev

> jeg er også med på 2 stk

Hva' dælen Allan. Skulle du ikke sælge? Det er da dejligt hvis du alligevel
kan beholde den

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Allan jørgensen

Dato : 18-04-02 15:20

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> Allan jørgensen skrev

> Hva' dælen Allan. Skulle du ikke sælge? Det er da dejligt hvis du
alligevel
> kan beholde den

ja, jo og alligevel ikke. har fået det udsat et stykke ud i fremtiden, og så
ville det jo være fedt hvis jeg sælger, at man kan få en nummerpladeramme på
den næste maskine

Allan(fzr600us)

Fra : Niels S.

Dato : 19-04-02 07:05

Allan jørgensen skrev

> ja, jo og alligevel ikke. har fået det udsat et stykke ud i fremtiden, og

Udemærket. Bare fortsæt på den måde - man kan leve længe på udsættelser

Fra : Allan jørgensen

Dato : 21-04-02 18:32

> Udemærket. Bare fortsæt på den måde - man kan leve længe på udsættelser

Det har jeg så sandelig også tænkt mig

nu mangler jeg bare lidt mere fritid, så jeg kan komme ud og køre nogle ture
på de snoede veje med jer. Der kom lige et DM i Kajakpolo i vejen, men hva
fanden en bronze-medalje er jo ikke at foragte

Allan(fzr600us)

Fra : Niels S.

Dato : 21-04-02 18:46

Allan jørgensen skrev

> [...]
hva
> fanden en bronze-medalje er jo ikke at foragte

T'lyk
Så tager du da bare med næste gang. Ses.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 21-04-02 18:53

"Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOsporty.dk> wrote in message
> [...] Der kom lige et DM i Kajakpolo i vejen, men hva
> fanden en bronze-medalje er jo ikke at foragte

Kajakpolo??? Tillykke!

Men hvad i alverden er dét for en sport? Stokke som i (heste-)polo? Kajakker
som i... ja, altså kajakker?

Ku' du ikke kort beskrive idéen i spillet?

--
Jørgen (der engang har sejlet i kano, men altså uden polostokke...)
CB 750 F

Fra : Allan jørgensen

Dato : 21-04-02 21:47

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Kajakker
> som i... ja, altså kajakker?
>
> Ku' du ikke kort beskrive idéen i spillet?

jo selvfølgelig selvom det er lidt OT..

Kajakpolo er en aktionfyldt sportsgren bestående af en kombination af
vandpolo og kajakroning, herunder whitewater og slalom. Der spilles på en
rektangulær bane ca 35x23 m(svømmebassin) med overhængende mål(1x1,5 m.) i
2 m højde i hver ende af bassinet. Hvert hold består af max 8 spillere med 5
spillere på banen af gangen i specielt designede kajakker, og det går så ud
på at score flest mulige mål. Der er to halvlege af 7 minutter. Kajakpolo er
en kontaktsport, hvor man kan tackle, skubbe etc. - derfor har kajakkerne
runde ender med bløde støddæmpere.
Da alt er tilladt, så længe det ikke anses for at være til fare for
spillerne, skal spillerne iføres specielt polsteret veste og hjelme med
visir.

man kan se billeder og lidt historie på vores nye landstræners hjemmeside.
ja vi har sørme et landshold
http://www.ion.ucl.ac.uk/~clyde/clydepp.htm

min klubs hjemmeside som desværre ikke er opdateret
http://home.worldonline.dk/~polozone/velkomst/velkomst.htm

Allan(fzr600us)som er lidt misundelig på far's nye 8,5 kg cabon kevlar
polokajak