Tur i Aalborg imorgen lørdag kl. 13.00
Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-04-02 18:57

Jeg vil lige minde om, at der bliver kørt en tur imorgen kl. 13.00 fra
Aalborg.
Morten Fazer og John Kramme havde allerede meldt at de gerne ville med. Jeg
ved ikke om i kan, og derfor denne lille reminder. Derudover er Lars Thomsen
også med.

Hvis der er flere udover os 4, der gerne vil med, så sig endeligt til, eller
kom forbi inden vi kører.

Jeg foreslår at vi mødes ved Haahr stationen i rundkørslen for enden af
Hadsundvej (ude ved Uni/Humlebakken).

Hvor turen går hen er endnu ikke besluttet, men mon ikke vi kan finde ud af
noget imorgen?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Niels-poulsen

Dato : 13-04-02 17:21

ohøj..

syntes det er en okay ide med at annoncere en tur ud i det blå via gruppen
her. Men jeg syntes oxo det ville være rart at man kunne læse lidt om de
forskellige ture og måske kunne se hvem der har tilmeldt sig en evt. tur.

Så derfor vil jeg gerne ligge server plads til hvor man kan opstille en tur
og tilmelde sig.. og senere evt. kunne læse om nogle ture..

Siden behøvs ikke være det helt vilde med info om motorcykler og
forhandler.. de sider er der nok af .-)

Så er der en eller flere der vil være behjælplige med sådan en side ?

/Niels - giver 30 megabytes til en side..
Martin Sørensen <mosFJERN@laxity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a9775i$on3$1@news.cybercity.dk...

Fra : John Kramme

Dato : 14-04-02 01:25

Hej

Jeg håber at de der fremmødte havde en god tur ......jeg undskylder mit
manglende fremmøde, grundet sygdom ( min mindste søn ) , jeg håber at kunne
være med næste gang der bliver en tur i det blå, tak til Martin for
initiativet

V.H John Kramme - Priller RS125