Maling af div. dele, erfaring søges ??
Fra : mc

Dato : 12-04-02 18:55

Jeg har nu fået malet cyklen, men mangler at male følgende :

Ventildæksel
Køler
Dæksel til generator
Dæksel til kobling
Udstødning

Hvilken maling kan bruges, og er holdbar på de forskellige steder ??
Kan man laker dækslerne, samt køler uden de bliver gule..??
Skal man bruge varme fast maling til udstødning ?? har hørt at det er noget
skidt, da det ikke hærder ordentligt op, er der noget om snakken ? og
hvordan holder alm. silke mat sort spray ?

/Steen
CB1100F ( 1200 ) Street Fighter med YZF 750 R dele.... når den bliver
færdig ( ca. 14 dage. ).
Denne mail er scannet med Norton AntiVirus 2002, ved afsendelse.

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 12-04-02 20:29

"mc" <bugtrup@FUCKSPAMemail.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man bruge varme fast maling til udstødning ?? har hørt at det er
noget
> skidt, da det ikke hærder ordentligt op, er der noget om snakken ? og
> hvordan holder alm. silke mat sort spray ?

Hvis det er på udstødningen du tænker på så kan du selvfølgelig ikke bruge
alm sort maling. Der skal du bruge varmebestandig maling. Jeg har dog
erfaret at det ikke holder helt. Omkring svejsningerne på min udstødning (på
forrørrene) er der opstået en smule rust men ellers holder det fint.
forresten så har jeg brugt Bahrdal varmebestandig spraymaling (800 grader)

--
jacob