Ang. forsikring
Fra : Brian Thomsen

Dato : 10-04-02 18:30

Hej alle nybegyndere....

Jeg har idag skiftet min MC-forsikring til fair forsikring! Jeg fandt ud af
at min arbejdsplads havde en aftale med bla. Fair forsikring...... Jeg skal
nu give 7400 Kr. for en Suzuki SV650S pr. år.... dette er incl kasko!!
Det er det billigste jeg kunne finde frem til! Man får virkelig meget ud af
at ringe rundt og spørge istedet for at bruge de udregninger der findes på
nettet.... Håber det var en hjælp... Vi ses derude

Mvh.

Brian Thomsen
Suzuki SV650S "Ducati Special"

Fra : Morten Nielsen

Dato : 10-04-02 20:30

Hej

Jeg skal give 4597kr incl kasko hos topdanmark for min nye GS 500 E så må
springet til en 650 være stor eller også har du ikke noget skadefri år bag
dig ?

Mvh
Morten -OFFender- Nielsen

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 10-04-02 22:23

"Morten Nielsen" <morten@reds.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> springet til en 650 være stor eller også har du ikke noget skadefri år bag

Det hænger nu nok nærmere sammen med at en SV'er kan præstere en god sjat
mere en en GS500 (no offense).. Derfor er forsikringen også dyrere..

MVH
Nikolaj

Fra : Foobar

Dato : 11-04-02 10:20

> Det hænger nu nok nærmere sammen med at en SV'er kan præstere en god sjat
> mere en en GS500 (no offense).. Derfor er forsikringen også dyrere..

Så skulle min CBR600F2 levere et sted mellem 500 og 1000 HK?! Fair's
"tilbud" var en fuld kasko for en årlig præmie på kun 50.000..!

(Glæder mig til de slår sig sammen med Merlin... "Vi har kun forsikringer
til under en milliard million!")

/claus (som ikke synes de er fair overhovedet...)

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-04-02 23:46

"Foobar" <intet@navn.com> skrev i en meddelelse

> Så skulle min CBR600F2 levere et sted mellem 500 og 1000 HK?! Fair's
> "tilbud" var en fuld kasko for en årlig præmie på kun 50.000..!

Nej, deres fairness svinger lidt - de vil ikke have unge mænd på
sports-cykler.

Min 102,5 kg / 65 hk KTM koster ... jeg tror det er 15-1800 årligt hos Fair,
og alt i alt sparer jeg ca. 5.000 årligt på at flytte fra Thisted Amt (som
ellers er billige, og som jeg har været meget tilfreds med) til Fair.

Rittig

Fra : Eddy Folder

Dato : 11-04-02 09:32

Ja ja... Der er nogen der kan...

Jeg slap med 11,5K Kasko for min SV650S hos fair, men så igen, jeg havde
heller ikke haft registreret et motorkøretøj i mit navn før

-Eddy

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-04-02 21:06

Eddy Folder wrote:

> Ja ja... Der er nogen der kan...
>
> Jeg slap med 11,5K Kasko for min SV650S hos fair, men så igen, jeg havde
> heller ikke haft registreret et motorkøretøj i mit navn før

Hvor gammel er du, hvor bor du og hos hvilket selskab var det?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Eddy Folder