MC klub for piger
Fra : Jan Madsen

Dato : 10-04-02 13:49

Hi

Findes der en MC klub kun for piger?

Jeg ved der har gjort, men aner ikke om den eksisterer mere eller hvad
den hed.

--
Venlig hilsen, Best regards

Jan Madsen

If it works, tear it apart and find out why!

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-04-02 14:08

On Wed, 10 Apr 2002 12:49:12 GMT, Jan Madsen
<Jan@NOSPAMattlemadsen.dk> wrote:

>Findes der en MC klub kun for piger?
>
>Jeg ved der har gjort, men aner ikke om den eksisterer mere eller hvad
>den hed.

Det har gjort - den hed (hedder ?!?) Oktana MC,derudover findes der
mindre "celler" rundt omkring,hvor en flok tøser kører ture
sammen,uden at det nødvendigvis er en klub.

-M

Fra : Jan Madsen

Dato : 10-04-02 14:34

HI

Nåja. Det var derfor jeg hele tiden tænkte på Katanaklubben

Tak

Fra : m.grewy

Dato : 10-04-02 22:18

"Jan Madsen" <Jan@NOSPAMattlemadsen.dk> wrote in message
> Hi
>
> Findes der en MC klub kun for piger?
>
> Jeg ved der har gjort, men aner ikke om den eksisterer mere eller hvad
> den hed.
>
> --
Hvis du vil være medlem af sådan en så vil jeg da gerne være med :)

Michael

Fra : Jan Madsen

Dato : 11-04-02 06:22

> Hvis du vil være medlem af sådan en så vil jeg da gerne være med :)
>
> Michael

Nånå, det kunne være fristende men det var nu min kære kone der var
interesseret i en pigeklub. Jeg må ikke

Fra : Charlotte Grosen

Dato : 11-04-02 09:43

Hej Jan ...og andre piger
Jo vi er da nogle "tøser" (som Michael så sødt sir det) som kører lidt
rundt på Sjælland.
Og jo vi har da plads til flere "medlemmer" så hvis din kone vil med kan
hun f.eks. sende mig en mail.

-Charlotte

Fra : Jan Madsen

Dato : 11-04-02 08:51

Hej "medsøster"

Tak, jeg skal sige det videre til hende.

Fra : Niels-poulsen

Dato : 11-04-02 19:12

Undskyld piger.... Jeh ik´lese og skreve sa gødt, men jeg har en SM Club for
peger

/niels

Jan Madsen <Jan@NOSPAMattlemadsen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3CB53FB1.8A9915DD@NOSPAMattlemadsen.dk...

Fra : Anneli

Dato : 12-04-02 23:29

"Jan Madsen" <Jan@NOSPAMattlemadsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hi
>
> Findes der en MC klub kun for piger?

Jup, Oktana eksisterer endnu, jeg har imidlertid ikke kunnet finde tlf.nr.
til dem, men prøv selv at søge i klublisterne rundt omkring. Desuden er der
en klub for lesbiske OG sympatisører, den hedder Dykes on bikes.

Stor hilsen Anneli og Savage
www.friserverplads.dk/anneli