Søges : God mc mekanikker til Kavazaki
Fra : Rudi Hansen

Dato : 10-04-02 08:54

Jeg skal have lavet service eftersyn på min Kavazaki Z1000, og søger derfor
en god mekanikker i københavns området.
Er der nogen her der kan anbefale en?

Fra : Youcom.dk

Dato : 10-04-02 09:47

www.Lydmuren-mc.dk

Ligger i stenløse...

Fra : Martin Poll

Dato : 10-04-02 21:53

Hej Rudi

> www.Lydmuren-mc.dk
>
> Ligger i stenløse...

Der kan jeg kun være enig, de har altid lavet min gamle GPZ 500S til min
store tilfredshed.

Med venlig hilsen
Martin Poll
SL1000
www.martinpoll.dk

Fra : Luffe

Dato : 11-04-02 13:28

Du skal bare huske at checke om de har fyldt olie på. Det gjorde jeg, og
kunne efterfylde ½-1 liter efter min ZX6R havde været til km. 16.000
service. Men flinke - det er de.

Mvh Søren