Specs på suzuki mc
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 09-04-02 22:00

Jeg har ikke kunne finde specificationer på Suzuki's GSX 250R og 400R nogen
steder. Jeg går og overveje at anskaffe mig en af disse som min første mc.
Nogen der har link eller kender noget til disse cykler? Måske nogen der kan
anbefale en tilsvarende racer mc???

/Lars

Fra : Jesper Lillesoe

Dato : 10-04-02 11:53

On Tue, 09 Apr 2002 23:00:29 +0200, Lars Bjerregaard wrote:

> [...]
> første mc. Nogen der har link eller kender noget til disse cykler? Måske
> nogen der kan anbefale en tilsvarende racer mc???

Hej

Jeg har en GSX-R 250 og har haft den i 4 år nu... Fin cykel at begynde
på. Der er nogle stykker her i gruppen som også har en (eller har haft).

Jeg kan anbefale dig at se lidt på http://the.subnet.dk Der har Jes
Vestervang en masse info om GSX-R 250.

Så vidt jeg er orienteret er Babygixxeren noget mere holdbar end
Minigixxeren, men det er der nok nogen andre der kan svare på

God jagt!
--
/Jesper
Der har sin Babygixxer til salg - se på dk.marked.privat.motorcykel

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 10-04-02 17:31

> Jeg kan anbefale dig at se lidt på http://the.subnet.dk Der har Jes
> Vestervang en masse info om GSX-R 250.

Tak for linket....så blev jeg lidt klogere. Siden sådan en 250'er er vidst
nok til mig i første omgang. Og det ser jo endda ud til at den er lidt for
kraftig uden en neddrosling.

Nogen der har andre links til denne maskine eller nogle erfaringer de vil
dele med mig???

/Lars

Fra : Hans Palbøl

Dato : 10-04-02 19:08

Hej Lars

"Lars Bjerregaard" <larsb@events.dk> wrote in message

> [...]
> kraftig uden en neddrosling.
>
> Nogen der har andre links til denne maskine eller nogle erfaringer de vil

Tja, jeg nåede at køre 6 år på min GSXR 250 - en rigtig fin lille racer. Du
skal dog være opmærksom på, at den er lidt pebret i reservedele, og hvis den
skal på værksted tager det lidt extra tid med al det kåbeværk.

Den er også lille sådan rent fysisk (siddehøjde, vægt, osv.), så du skal
være beredt på at sidde lidt krumt, hvis du er høj.

Ellers er det en herlig cykel, som er til at betale (studie-venlig :)

Mvh
Hans
SV650S

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-04-02 18:49

Hans Palbøl wrote:
> hvis den skal på værksted tager det lidt extra tid med al det kåbeværk.

Det er nu ikke fordi det tager så lang tid endda; når man lige har lært
hvor skruerne er , kan tank og al plastik fjernes på under 20 min
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Hans Palbøl

Dato : 10-04-02 21:06

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Det er nu ikke fordi det tager så lang tid endda; når man lige har lært
> hvor skruerne er , kan tank og al plastik fjernes på under 20 min

Ok ja. Pointen var måske også mest det, at den er mere
vedligeholdelseskrævende end andre små begynder-cykler.

Hans

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-04-02 21:00

Hans Palbøl wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Ok ja. Pointen var måske også mest det, at den er mere
> vedligeholdelseskrævende end andre små begynder-cykler.

Ja, det har du ret i. Derudover er teknikken jo også meget kompliceret,
sammenlignet med andre mc'er i samme prisklasse.

Fra : Lotte

Dato : 10-04-02 21:05

Hej Lars

Jeg har selv haft en GSXR400R i 4 år(96-00), og den kan jeg helt
sikkert anbefale.

Jeg savner den temmeligt meget når der er lækkert mc-vejr.

Men vi skulle jo have ny vogn(banevogn), så jeg solgte den for 500kr.
mindre end jeg havde givet for den i 96, så man må sige at jeg har
kørt billigt.

Hilsen Lotte