Søger værksted med 2-takts-ekspertise på S~
Fra : SLP/JM

Dato : 09-04-02 10:20

Vi vil gerne have rullet en RGV og evt. dyse den ind, men kender ikke
nogen værksteder på Sjælland, der både har en bænk og erfaring med
2-taktere.

Derfor vil vi lige høre, om nogen her i ng kender et godt værksted her
på Sjælland? Evt. er Sydsverige også en mulighed.

--
Mvh Susanne

Fra : Michael K. S.

Dato : 09-04-02 10:31

On Tue, 9 Apr 2002 11:19:33 +0200, "SLP/JM" <MADCAT@c.dk> wrote:

>Vi vil gerne have rullet en RGV og evt. dyse den ind, men kender ikke
>nogen værksteder på Sjælland, der både har en bænk og erfaring med
>2-taktere.

Tag evt. en snak med Pedro hos Midt-fyns MC,han har rullet sin
RS125'er som en gal og prøvet en masse,måske kan han anbefale nogen
derovre eller bare give lidt tips....

Ellers er der vist flere steder på nettet der har anbefalinger på
RGV'en,du kører med 270/280 hoveddyser i TM34SS-karbs ik' ?

-M

Fra : Luffe

Dato : 09-04-02 14:35

Søborg Mc - Peter der er fiks Aprilia 2 taktere, mon ikke han også kan fikse
en Sur-suki.

Mvh Søren
900SS

Fra : Michael K. S.

Dato : 09-04-02 14:46

On Tue, 9 Apr 2002 15:34:59 +0200, "Luffe" <janner@mail.tele.dk>
wrote:

>Søborg Mc - Peter der er fiks Aprilia 2 taktere, mon ikke han også kan fikse
>en Sur-suki.

Eftersom det er samme motor (næsten) og karbs som RS250'eren skulle
der være en god chance )....Jeg kan iøvrigt kun anbefale Søborg
MC,jeg har lige købt en masse reservedele af Peter og de var
_billige_.Lille sted med høj service.

-M

Fra : SLP/JM

Dato : 09-04-02 17:56

"Luffe" <janner@mail.tele.dk> skrev > Søborg Mc - Peter der er fiks
Aprilia 2 taktere, mon ikke han også kan fikse
> en Sur-suki.

Jeg har selv tidligere brugt Søborg MC, men han har mig bekendt ikke en
testbænk.

--
Susanne

Fra : Bandit600

Dato : 09-04-02 20:33

Jeg kan varmt anbefale PH Speed, ved ikke om han har erfaring med 2-taktere,
men han er i hvert fald dygtig. Det ligger godt ude på bøh-landet men hvad
gør man ikke for at få en mekaniker man mener man kan stole på!
www.PH-Speed.dk

Venlig hilsen Rune

Fra : Carsten H Steffensen

Dato : 09-04-02 20:47

> Vi vil gerne have rullet en RGV og evt. dyse den ind, men kender ikke
> nogen værksteder på Sjælland, der både har en bænk og erfaring med
> 2-taktere.

Lydmuren i Stenløse, eller måske MC hjørnet Kbh. men MC hjørnet har et
blakket ry , grunden til at jeg nævner dem er fordi de burde kunne gøre det,
da sønnerne af firma indehaveren kører RR på 2T. maskiner (brdr.Harms) og de
har et rullefelt. Men Heinrick hos lydmuren ved jeg kan gøre det.
Carsten