Nyt saddelbetræk
Fra : Clausen Svendborg

Dato : 09-04-02 07:29

Hej i gruppen.

Jeg har en ældre XS 400 Special fra 82. Desværre er nappaen begyndt at gå
fra hinanden i limningen på min saddel.

Er der nogen der ved om det er muligt at få lavet nyt betræk til en
fornuftig pris? Helst på Fyn.

Hilsen Jesper

Fra : james

Dato : 09-04-02 09:13

Kirsten fik nyt på sin til jul....har bare kørt en kort tur foreløbig, men
det virker som om han har lavet et ordentlig stykke arbejde. Det ser
ihvertfald godt ud! Søg på sadelmagere.....han er i Brovst i Thy, men jeg
husker ikke lige telefonnummeret. Han har en Website....

-james

Fra : "H;P

Dato : 09-04-02 10:17

Hejsa´

Det er vist ham her du har i tankerne

http://www.gtsadler.dk/index.htm

Hilsen

H;P

--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
Praise The Lord & pass the Ammo !

Fra : Lilli og John

Dato : 09-04-02 16:48

Brovst ligger IKKE i Thy, men i Han Herred, som ligger
mellem Vendsyssel og Thy. Saddelmageren bor forresten
i Skovsgaard, ca 3 km. vest for Brovst.

Hilsen John, Skovsgaard

Fra : james

Dato : 11-04-02 12:35

detaljer, detaljer.........

Jeg fandt ihvertfald frem! ...men du har jo ret. Jeg bliver også
underlig når folk blander Nordjylland, Vestjylland, Thy osv, sammen i en
stor pærevelling!

-james

Fra : Richard Pade

Dato : 09-04-02 20:22

Er Ølstykke tæt nok på Fyn? I så fald kan du få Malene Thea Hansens
telefonnummer; hun laver pænt sadelbetræk og kan også reparere skumgummiet
nedenunder.- og for den sags skyld ændre formen på det også.

Richard

Fra : Clausen Svendborg

Dato : 10-04-02 19:55

I mangel af bedre er Ølstykke såmænd tæt nok. Om ikke andet er det da
nærmere end Brovst.

Takker alle for hjælpen

Hilsen Jesper