WROOM Den startede og spandt !
Fra : Morten Juel

Dato : 08-04-02 19:49

Så oprendt dagen hvor Seca'en skulle startes, for en sikkerheds skyld fik
den lige en squiz dieselstart i indsugningen, 5tørn og Wrooooommm.. den
spinder sq bare, slap af jeg er stolt, den virker også som om der er meget
mere kompresion end før
Synes bare lige jeg ville glæde lykken

ps. for jer der kan se indlægget 2x med forskellig afsender, så er det min
fætter der har pillet i min outlook !! ;o(

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-04-02 22:55

> [...]
> spinder sq bare, slap af jeg er stolt, den virker også som om der er meget

Tillykke.. Det må være en dejlig følelse.

--
signing off.. Martin Sørensen