Så fik jeg skiftet bremseklodser
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-04-02 23:21

Så fik jeg skiftet klodserne på forhjulet af XJ600'eren og det var vist på
tide: http://www.lorentzen.com/img/xj600bremseklods.jpg

Godt nedslidt Det er mit først sæt klodser så de bliver forgyldt, sat i
en ramme og hængt op på væggen De klarede sig godt 9kkm, hvilket jeg
synes virker ok da jeg kører en del bykørsel og stadig må anses for at være
"nybegynder"...

Tak til alle for de gode råd til den der reagerede - det var intet problem
at skifte, så nu kan jeg bremse uden dårlig samvittighed lidt endnu.

Hilsner,

Tony
XJ600S Diversion

Fra : Armand

Dato : 08-04-02 00:46

Tony Lorentzen <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en
> Så fik jeg skiftet klodserne på forhjulet af XJ600'eren
> Tak til alle for de gode råd til den der reagerede - det var intet
problem
> at skifte, så nu kan jeg bremse uden dårlig samvittighed

- - - Samt er en Ahaaa-oplevelse(tm) rigere!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-04-02 18:09

> Tony Lorentzen <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en
> problem
>
> - - - Samt er en Ahaaa-oplevelse(tm) rigere!

Ikke mindst

Tony