En side med hi-res- billeder af over 400 m~
Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-04-02 21:05

Hej

Jeg fandt lige en side med 1024x768-billeder af over 400 forskelige mc'er:
<http://home.planet.nl/~motors-20th-century/motors.html>
Et vældigt godt supplement til mc-revyens lidt for små billeder

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-04-02 21:44

"Jes Vestervang" <jesvj@mailme.dk.fjernmig> skrev i en meddelelse

> Jeg fandt lige en side med 1024x768-billeder af over 400 forskelige mc'er:
> <http://home.planet.nl/~motors-20th-century/motors.html>
> Et vældigt godt supplement til mc-revyens lidt for små billeder

Wauw. Udemærket Jes. Der er nok at kikke på der !

Der er nogle spooky typer imellem. Check den der Yamaha TR3 1972. Meget lang
tank og et meget lille sæd.

Mvh Thomas

Fra : Robert

Dato : 07-04-02 21:51

> [...]
> <http://home.planet.nl/~motors-20th-century/motors.html>
> Et vældigt godt supplement til mc-revyens lidt for små billeder

Mange flotte billeder.(!!)

Er der nogen der kan fortælle, hvordan styrtøjet på
denne djævel funktionerer ??
http://home.planet.nl/~motors-20th-century/normal/Bimota-Tesi-1D-1992.jpg

Mvh
Robert

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 07-04-02 22:28

Robert wrote:

> Er der nogen der kan fortælle, hvordan styrtøjet på
> denne djævel funktionerer ??
> http://home.planet.nl/~motors-20th-century/normal/Bimota-Tesi-1D-1992.jpg

For ikke at snakke om problemer med udluftning af forbremse. Udluftningsskruen
er nederste punkt.

Ib Jakobsen

Fra : Robert

Dato : 07-04-02 23:16

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

http://home.planet.nl/~motors-20th-century/normal/Bimota-Tesi-1D-1992.jpg

> For ikke at snakke om problemer med udluftning af forbremse.
> [...]

Generalen fra Basserne vil nok have sagt
"jeg vil ikke spørge"

Godt set... måske kan den køre lige hurtigt
både forlæns og baglæns.....
hmmm hmm hmm

Robert

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-04-02 16:10

http://home.planet.nl/~motors-20th-century/normal/Bimota-Tesi-1D-1992.jpg

> For ikke at snakke om problemer med udluftning af forbremse.
Udluftningsskruen
> er nederste punkt.

Årrh, pjat, man skal da 'bare' vende mc'en på hovedet

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 08-04-02 16:44

Jes Vestervang wrote:

> Årrh, pjat, man skal da 'bare' vende mc'en på hovedet

Jamen så løber det bare ud af beholderen. )

Men skide være med det. Det er ikke vores problem.

Ib Jakobsen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-04-02 19:29

Ib Jakobsen skrev:

> Jamen så løber det bare ud af beholderen. )

Man kunne vel også bare skrue caliperen af og nøjes med at vende den

> Men skide være med det. Det er ikke vores problem.

Nemlig!

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600 - hvor de dejlige r1'ske calipere vender rigtigt

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 08-04-02 19:55

Jes Vestervang wrote:

> Ib Jakobsen skrev:
>

> Man kunne vel også bare skrue caliperen af og nøjes med at vende den

Det har man før prøvet. Sidst var det tæt på. Det var på en Guzzi. Vi kunne
ikke få luften. Ved nærmere eftersyn sad udfluftningsskruerne lavere end
toppen af caliperen. Ejeren påstod hårdnakket at forgaflen var samlet
korrekt. Jeg mente nu at huske at caliperne sad på modsatte side af
gaffelbenene. Et billede løste alle problemer!.

Ib Jakobsen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-04-02 20:59

Ib Jakobsen skrev:

> [...]
> korrekt. Jeg mente nu at huske at caliperne sad på modsatte side af
> gaffelbenene. Et billede løste alle problemer!.

*lol*

Fra : Armand

Dato : 08-04-02 00:35

Robert <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en

> Er der nogen der kan fortælle, hvordan styrtøjet på
> denne djævel funktionerer ??
> http://home.planet.nl/~motors-20th-century/normal/Bimota-Tesi-1D-
> 1992.jpg

Bimota tesi havde sving-forgaffel med et styrenav á på en bil -
Styringen var hydraulisk

--
Armand.