Hvededag
Fra : m.grewy

Dato : 07-04-02 17:52

Tuborg har opfundet en ny øl.
Den hedder Hvedebryg .
Og den skal indvies da indvies ved mc-chauførerne d. 13/4-02 kl.18 .
Her vil der være grillmad (hvis vejret tillader det) og selvfølgelig
Hvedebryg.
Prisen for mad er 80 kr.
Af hensyn til indkøb skal i tilmelde jer til enten mig eller jakob
jacob@mc-chaufforerne.dk

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-04-02 21:27

m.grewy skrev:

> Tuborg har opfundet en ny øl.
> Den hedder Hvedebryg .
> Og den skal indvies da indvies ved mc-chauførerne d. 13/4-02 kl.18 .

Ohhh, så håber jeg bare at jeg ikke har vagt den weekend :-/ ...jeg er jo
blevet slangetæmmer

> Her vil der være grillmad (hvis vejret tillader det) og selvfølgelig
> Hvedebryg.

Det lyder dælme godt

> Prisen for mad er 80 kr.

Sikkert rimeligt

> Af hensyn til indkøb skal i tilmelde jer til enten mig eller jakob
> jacob@mc-chaufforerne.dk

Skal ske så snart jeg har fået tjekket vagtplanen

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Anneli

Dato : 07-04-02 22:39

m.grewy skrev:

> [...]

ØV altså, der er altid P, J, K og nu også H-dag, når jeg har weekendarbejde
:0(((

Anneli :0(

Fra : Armand

Dato : 08-04-02 00:42

Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en

> ØV altså, der er altid P, J, K og nu også H-dag, når jeg har
> weekendarbejde :0(((

Ender med at vi må arrangere en A-fest!

--
Armand.

Fra : Anneli

Dato : 08-04-02 22:09

> Ender med at vi må arrangere en A-fest!

Ja tak! :0)

Anneli og a Savage :0)

Fra : Jens U

Dato : 09-04-02 03:29

Anneli skrev ...

>"Armand" skrev ...
>
>Ja tak! :0)

Og nu da Armand er i gang kan han så lave en AB-fest
og en ABC-fest, så ender han nok med en ABE-fest ))

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå 29 stk. hvad er tids horisonten ?

--
Hilsen Jens, HONDA Revere - Der var til B-fest på Amager
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Armand

Dato : 09-04-02 17:07

Jens U <reveredk@studmc.dkX> skrev i en
> Anneli skrev ...

> Og nu da Armand er i gang kan han så lave en AB-fest
> og en ABC-fest, ........))
> abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå 29 stk. hvad er tids horisonten ?

A'et var ikke helt tilfældigt - Det stod for: Anneli(-fest)!

--
Armand.
(der kort tænkte på at kalde den I-fest )

Fra : m.grewy

Dato : 09-04-02 21:58

> A'et var ikke helt tilfældigt - Det stod for: Anneli(-fest)!
>
> --

Ja eller alkoholfri fest :)

Michael

Fra : Armand

Dato : 10-04-02 01:05

m.grewy <grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message

> Ja eller alkoholfri fest :)

Nej da!
A, ville netop stå for Alkohol-fest!
AA, er det der står for det alkoholfrie

--
Armand.

Fra : Anneli

Dato : 09-04-02 20:18

> (der kort tænkte på at kalde den I-fest )

LOL

Anneli I............. og Savage :0)

Fra : Anneli

Dato : 09-04-02 19:54

"Jens U" <reveredk@studmc.dkX> skrev i en meddelelse

> og en ABC-fest, så ender han nok med en ABE-fest ))

Ha ha, den troede jeg han havde holdt?! ;0)

Anneli

Fra : Armand

Dato : 08-04-02 00:32

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Ohhh, så håber jeg bare at jeg ikke har vagt den weekend :-/ ...
> .......Skal ske så snart jeg har fået tjekket vagtplanen

Ved du virkeligt ikke om du er på vagt næste lørdag??

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-04-02 19:47

Armand skrev:

> Ved du virkeligt ikke om du er på vagt næste lørdag??

Hov, jeg troede sgu da lige at det først var i næste måned Jeg er vist
et tågehoved Well, sådan går det når man læser ng med tømmermænd
Nåmen, næste lørdag skal jeg ihvertfald ikke på vagt, for kan jeg nemlig
først komme fra om ti dage
Derimod er der et andet problem; bagdækket på fazeren er ved at være...
slidt. Der er ihvertfald kommet en fin lille plet, hvor man kan se
lærredet, så nu er fazeren grounded :-/ Jeg har ellers bestilt dæk fra
reifenversand.com for 3 uger siden, men de svarede ikke på mine (engelske)
mails. Nu fik jeg dog et svar, hvor de skriver at dækkene er på vej og at
de skulle nå frem imorgen... eller noget i den stil:
"die Reifen sind an Sie unterwegs, treffen am Dienstag bei Ihnen ein."
Så det lader heldigvis ikke til at blive et problem.
Du ville sikkert heller ikke være glad for at jeg kom uden fazeren
Lige en lille biting, der er altså ikke kasko på fazeren, så den er _dyyr_
at vælte på :-/

Fra : Armand

Dato : 08-04-02 22:27

=

> så nu er fazeren grounded :-/

Det skulle den have været for lææænge siden med sådant et dæk :-|

> Jeg har ellers bestilt dæk fra reifenversand.com for 3 uger siden.....
> dækkene er på vej og at de skulle nå frem imorgen...
> Så det lader heldigvis ikke til at blive et problem.

Ellers en sjov form for nærighed:
Fordi man ved at der kan fås billigere dæk, vælger man at grounde sin
fede nyindkøbte model, indtil disse er fremskaffede :-/
Dæk er en sliddel der skal på inden at midterrillen er bare lidt væk
Derfor burde man også få det skiftet, akkurat som når man tanker fordi
at tanken er på "reserve"! :-/
Billig-køb er noget man gør ved gunstig lejlighed, og derved har
liggende
til lejligheden

--
Armand.
(der på 900'er Ninja'en havde to sæt fælge at skiftes med, og således

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-04-02 20:01

Armand skrev:

> =

Meget...

> Det skulle den have været for lææænge siden med sådant et dæk :-|

Ja!...

> Ellers en sjov form for nærighed:
> Fordi man ved at der kan fås billigere dæk, vælger man at grounde sin
> fede nyindkøbte model, indtil disse er fremskaffede :-/

Jamen, det er skam heller ikke noget jeg kan lide - jeg er faktisk ved at
gå helt i spåner over det. Sagen er bare den at jeg troede at det max vile
tage 6 dage at få dækkene hjem, og bagdækket var nogenlunde ovligt på det
tidspunkt. Så er tiden bare gået, ligsom de omkring 700 km, som har fået
bagdækket høvlet helt ned. Ikke fornuftigt, jeg ved det godt :-/

> Dæk er en sliddel der skal på inden at midterrillen er bare lidt væk
> Derfor burde man også få det skiftet, akkurat som når man tanker fordi
> at tanken er på "reserve"! :-/

Jaah Men jeg kunne jo ikke vide at de dælens prøjsere var _så_
langsomme, når nu alle andre får dækkene efter 3-6 dage :-/

> Billig-køb er noget man gør ved gunstig lejlighed, og derved har
> liggende til lejligheden

Mnjow Jeg er bare ikke så god til det der med at bruge penge, før det
er strengt nødvendigt :-/

> [...]
> (der på 900'er Ninja'en havde to sæt fælge at skiftes med, og således
> havde en fælg med friskmonteret dæk liggende parat når mønsteret nærmede

Hold kæft, det er luxus! Ak, hvis man dog bare lige havde penge i
overskud til den slags * (drømmende smiley)
BTW, så har jeg _ikke_ fået dæk endnu :-/
Det er egentlig noget lort, for jeg kan jo heller ikke bare købe dæk
andetsteds :-/
Well, en mulighed for at komme til k-1-dag på to hjul var da at få den
lokale pusher til at klaske et gammelt næsten nedslidt dæk på :-/
Jeg _kunne_ jo også bare købe et ekstra... Argh, et bagdæk her i landet
koster bare næsten lige så meget som et sæt i tyskland
Ohh, hvilke kvaler :-/
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600 - grounded

Fra : Armand

Dato : 10-04-02 02:04

> Jeg _kunne_ jo også bare købe et ekstra... Argh, et bagdæk her i
landet
> koster bare næsten lige så meget som et sæt i tyskland
> Ohh, hvilke kvaler :-/

Jeg gentager lige mig selv:
"en sjov form for nærighed"

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-04-02 17:18

Armand wrote:

> Jeg gentager lige mig selv:
> "en sjov form for nærighed"

Hrmpf!
....kan jeg ikke lige låne en pose modargumenter?

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-04-02 13:35

Jes Vestervang wrote:

> Hrmpf!
> ...kan jeg ikke lige låne en pose modargumenter?

Tadaaa! Nu købte jeg et nyt Pilot Road (en ny slags, som Leo Mortensen lige
havde på lager)! Når jeg så får sport'ene kommer de på, og når de så er
færdige køber jeg et pilot road fordæk, så jeg igen har et ens sæt.

Vi ses i aften!

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 08-04-02 22:38

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Lige en lille biting, der er altså ikke kasko på fazeren, så den er _dyyr_
> at vælte på :-/

he he, du får det jo til at lyde som om, at der bliver lagt planer om at
vælte på din cykel

--
Jacob

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 07-04-02 21:20

"m.grewy" <grewy@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Tuborg har opfundet en ny øl.
> Den hedder Hvedebryg .

Ikk for at skuffe jer mén i skal nok ha andre øl på lager...
har smagt på "øllen" og den minder om dårlig æblemost!!!

mvh Claus
(der ellers synes det lyder som en god ide)

Fra : m.grewy

Dato : 08-04-02 21:59

"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_jakobsen@*pleasedontspam*get2net.dk> wrote
in message news:yZms8.1248$7C2.10687@news.get2net.dk...

> Ikk for at skuffe jer mén i skal nok ha andre øl på lager...
> har smagt på "øllen" og den minder om dårlig æblemost!!!

Vi har skam også alm Tuborg.
Vi tør alligevel ikke løbe an på at den smager godt :)
Men vi har også sprut og sodavand.

Michael