erfaringer suzuki 250 marauder
Fra : Kasper Raal

Dato : 07-04-02 17:34

jeg ønsker mig stærkt en en maruder, jeg er vild med udseende, og sæde
højden virker som jeg ikke behøver stylter, jeg vil gerne høre hvilke
plusser/minuser der er på modellen, en bestemt årgang der måske havde
problemer.

men det jeg er mest vild efter at få at vide.
er den velegnet til ture på ca 200 - 300 km ?
komfortabel siddestilling med og uden passager?
er den sidevindsfølsom ?
hvordan med oppakning, bliver den umulig at styre ?

MVH
Maj

Fra : Allan Wisborg

Dato : 08-04-02 04:00

Den er for lille til længere ture....
Hvis det er længere tur med passager og bagage, så er den alt for lille.
Så skal du køre med bundgas for at følge med på motorvejen, og det er
hverken sjovt for dig eller motorcyklen.

(...og de lysegule har det med blive klemt mellem to biler...)

Allan
TRX 850

Fra : Anneli

Dato : 07-04-02 21:37

"Allan Wisborg" <awXXX@teamuniuqe.dk> skrev i en meddelelse

> (...og de lysegule har det med blive klemt mellem to biler...)

Ja, ja..... træd rundt i det, gnid salt i såret.... ;0)

Anneli - nu med lillasølvaktig Savage :0)

Fra : Lasse Madsen

Dato : 07-04-02 19:59

Tjae ... jeg har kørt lidt på sådan en maskine i forbindelse med mit
kørekort ...
jeg syntes også at sidestillingen var perfekt ... meen den er lidt sløv og
så bliver den kaldt "Årets Pige MC" ... et navn jeg ikke ville være stolt
af at køre rundt og "blære" mig med

Skal du køre mindre ture osv... tror jeg den er rigtig god men i længden vil
du nok gerne have noget større.... 250ccm er altså for lidt i længden ...

Køb evt. den helt rigtige "stort mc køre kort" mc fra starten .. alt over
650ccm er vel iorden .. og så få den neddroslet til et alm. kørekort når du
så engang får det store så fjerner du plumberingen og så har du en "ny" mc
igen :) så slipper du for at skulle skilde dig af med den gamle... få værdi
tab og så skulle købe en ny ...

M.v.h.
Lasse Madsen

Fra : Kasper Raal

Dato : 07-04-02 21:16

On Sun, 7 Apr 2002 20:58:54 +0200, "Lasse Madsen"
<Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote:

snip
>... meen den er lidt sløv og
>så bliver den kaldt "Årets Pige MC" ... et navn jeg ikke ville være stolt
>af at køre rundt og "blære" mig med
Jamen det vil jeg da jeg er en pige.

snip
> [...]
>igen :) så slipper du for at skulle skilde dig af med den gamle... få værdi
det vil ikke være nødvendigt da det er længe siden jeg blev gammel nok
til en stor, men tak for rådet.

M.V.H
Maj

Fra : Lasse Madsen

Dato : 08-04-02 23:30

> snip
> Jamen det vil jeg da jeg er en pige.

Haha :) (posetivt ment)

Det må du da meget undskylde !
Jeg så bare på email afsender navnet "kasper raal" og antog at du var en
dreng ...

>det vil ikke være nødvendigt da det er længe siden jeg blev gammel nok
>til en stor, men tak for rådet.
Ok ... det er ikke os alle der har den glæde (juhu mangler kun 1 år mer :)

Du kunne jo altid købe en større mc alligevel hvis du har kørekort
kategorien til det ... og så få den neddroslet til dit behov ... men ser en
pige ikke mere "sexet" ud på en fuldblods sports maskine end på en rocker mc
?

M.v.h.
Lasse Madsen

Fra : Anneli

Dato : 09-04-02 00:03

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse

> men ser pige ikke mere "sexet" ud på en fuldblods sports maskine end >på
en rocker mc
> ?

Guuuud, er det _det_ det handler om? Jeg troede det gjaldt om at køre og
være glad for sin motorcykel?! ;0)

Nå okay, jeg var harm i forvejen.....jeg plejer ellers ikke råbe op om
kønsdiskriminering o.lign. og har heller ikke noget i mod, at der sidder
piger i bikini på MC'erne (når de ikke kører). Men jeg har netop pløjet Hein
Gericke kataloget igennem og pludselig slog det mig, at der på næsten alle
sider er billeder af letpåklædte piger sammen med mænd i fuld MC-udrustning!
Og så blev jeg sgu' alligevel lidt sur, for hvad er det for nogle signaler
at sende? Ja ja, jeg ved godt, at man også sælger is på sex, men alligevel?
Der kommer ikke en masse unge slanke fyre i badebukser løbende, når jeg
parkerer MC'en (men det er måske fordi jeg har misforstået det hele og ikke
er sexet på en racer ;0). Et mere realistisk billede, er en masse fuldt
opklædte ældre herrer, der engang har haft en Nimbus......

Stor hilsen Anneli og Savage :0)
www.friserverplads.dk/anneli

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-04-02 19:57

Anneli skrev:
> Et mere realistisk billede, er en masse fuldt opklædte ældre herrer, der
> engang har haft en Nimbus......

*GRILL*
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Kasper Raal

Dato : 09-04-02 15:41

On Tue, 9 Apr 2002 00:29:58 +0200, "Lasse Madsen"
> [...]

men ser en
>pige ikke mere "sexet" ud på en fuldblods sports maskine end på en rocker mc
nej det syntes jeg ikke, min kæreste gør heldigvis heller ikke.

M.V.H
Maj ( biker -bitch)

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-04-02 17:11

> [...]

>... men ser en
> pige ikke mere "sexet" ud på en fuldblods sports maskine end på en rocker

ROFL!
Det var nok årets dårligste forsøg på halvredning! Men du har fanme humor -
respekt!

Rittig

Fra : Anneli

Dato : 07-04-02 21:51

> jeg syntes også at sidestillingen var perfekt ... meen den er lidt >sløv
Jeg syntes bestemt ikke den var sløv, den var kvik nok i acceleration og lå
mellem 130 og 140 i toppen.

> så bliver den kaldt "Årets Pige MC"
Og????? ;0)

> Skal du køre mindre ture osv... tror jeg den er rigtig god men i >længden
vil
> du nok gerne have noget større.... 250ccm er altså for lidt i >længden ...
Sikkert, men man skal kravle før man kan gå og en lille let MC er altså
nemmere at få rutine på end en større og tungere. GZ'en er også letkørt og
tilgiver begynderfejl, det er klart en fordel! :0)

Fra : Anneli

Dato : 07-04-02 21:45

"Kasper Raal" <raal@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> jeg ønsker mig stærkt en en maruder,
Det kan jeg godt forstå! Det er en rigtig fin lille cykel, stabil og
økonomisk, og lav nok til smølfer ;0) Jeg var rigtig glad for min og kan kun
anbefale den!

> er den velegnet til ture på ca 200 - 300 km ?
Jeg har været på ferie med min. Marchhastighed på 100 -110 uden problemer,
men der er sikkert en masse, der vil fraråde dig det!

> komfortabel siddestilling med og uden passager?
Jeg sad fino på min, jeg er 158 cm. Sædet er rigtig godt.

> er den sidevindsfølsom ?
På trods af rude, tasker og topboks havde jeg ingen problemer i den retning.

> hvordan med oppakning, bliver den umulig at styre ?
Nixen, jeg syntes faktisk min blev bedre med fuld oppakning, både i tasker
og på bagsædet.

Du kan læse mere på min hjemmeside www.friserverplads.dk/anneli

Stor hilsen Anneli og Savage :0)