Er det i morgen søndag at der er træf ved ~
Fra : Skyggen

Dato : 06-04-02 09:16

Fra : N/A

Dato : 06-04-02 12:55

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 06-04-02 12:55

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en meddelelse
news:M4Br8.12931$iY5.588737@news010.worldonline.dk...
> Det er først sidste søndag i måneden.

Til gengæld er det vist tid til at besøge Malerklemmen

*så må man jo håbe vejret er rimeligt*

Fra : Niels S.

Dato : 06-04-02 13:55

Henrik Steen Larsen skrev

> Til gengæld er det vist tid til at besøge Malerklemmen

Nemlig

> *så må man jo håbe vejret er rimeligt*

Ifølge DMI:
Regionaludsigter, der gælder til søndag eftermiddag, udsendt
kl. 14.30.

Vest- og Sydsjælland samt Lolland-Falster:
I aften og i nat fortsat tørt, men mere skyet vejr med laveste
temperaturer mellem frysepunktet og 3 grader, mens vinden
bliver svag til jævn mellem nordvest og nord.
I morgen kommer der nogen sol og enkelte byger, med højeste
temperaturer mellem 7 og 11 grader og svag til jævn vind fra
skiftende retninger.

Mens tyske www.wetterzentrale.de spår at regnen holder sig i Sverige.

Jeg har valgt at vælge at tro på tyskerne )

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Armand

Dato : 06-04-02 14:52

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
> Det er først sidste søndag i måneden.

Jup!
Og selvom det tilsyneladende ikke var annonceret (i turingsnydt) var
sidste (påske-)søndag velbesøgt (af vinterfrustrerede motorcyklister på
en solrig forårs-søndag)!

Jeg vil til lejligheden genforeslå at vi laver en lille D.F.M. fest (med
indendørs overnatning!) i Fredericia lørdag aften (= K minus én -fest),
hvor efterfølgende vi kan køre i samlet trop til Karoline-arrangementet
om
søndagen!

--
Armand.

Fra : Jens U

Dato : 06-04-02 18:32

Armand skrev ...
> [...]
>indendørs overnatning!) i Fredericia lørdag aften (= K minus én -fest),
>hvor efterfølgende vi kan køre i samlet trop til Karoline-arrangementet

Hue!

Tror du folk(Jes) vil være i stand til dette og så det stadig er forsvarligt.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-04-02 12:05

Jens U skrev:

> Armand skrev ...
>>
> Tror du folk(Jes) vil være i stand til dette og så det stadig er
> forsvarligt.

I husker sgu' da også som elefanter!
Mon ikke det skulle kunne lade sig gøre, at gøre det nogenlunde
forsvarligt?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 07-04-02 13:28

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> I husker sgu' da også som elefanter!
> Mon ikke det skulle kunne lade sig gøre, at gøre det nogenlunde
> forsvarligt?

jo jo da. -Med en politieskorte så vejen er rydet INDEN du kommer.

--
jacob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-04-02 19:10

Jacob Stegelmann skrev:

> jo jo da. -Med en politieskorte så vejen er rydet INDEN du kommer.

Nu er det altså snart ikke sjovt længere... *hrmpf*

Fra : Armand

Dato : 07-04-02 23:33

> Nu er det altså snart ikke sjovt længere... *hrmpf*

Til Jes' forsvar var det på vej til(!) P-festen at han kørte i cirkler!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-04-02 21:26

Armand skrev:

> Til Jes' forsvar var det på vej til(!) P-festen at han kørte i cirkler!

Jeps.. bwadr... Fazeren kommer _aldrig_ mere ud at køre i sne. Fy for s....
det er den sgu' ikke beregnet til :-/
Jeg må sgu' se at få købt mig en offroader, men om den snarligt kommende
su-økonomi kan bære det, er nok desværre ikke sikkert :-/

Fra : Jakob Barfod

Dato : 09-04-02 08:19

> Til Jes' forsvar var det på vej til(!) P-festen at han kørte i cirkler!

Ja, den er go'! På vej hjem fra P-dag kørte han stik den forkerte vej :)

--
Jakob

Fra : Armand

Dato : 09-04-02 16:06

Jakob Barfod <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev i en
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message

> Ja, den er go'! På vej hjem fra P-dag kørte han stik den forkerte vej
:)

Ha! Den havde jeg endnu ikke hørt!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-04-02 20:16

Armand skrev:

> :)
>
> Ha! Den havde jeg endnu ikke hørt!

Jow du har da! Du ved, Flensborg ligeud, solen i den forkerte side etc.

Fra : Armand

Dato : 10-04-02 01:46

> Jow du har da! Du ved, Flensborg ligeud, solen i den forkerte side
etc.

Nårh ja!
Men så havde jeg været så venlig at glemme den istedet!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-04-02 18:15

Armand wrote:

> Nårh ja!
> Men så havde jeg været så venlig at glemme den istedet!

Du er skam særdeles velkommen til at glemme den igen!

--
mvh Jes Vestervang - kilde til morskab Desværre ufrivilligt til
tider...

Fra : Armand

Dato : 07-04-02 21:40

Jens U <reveredk@studmc.dkX> skrev i en
> Armand skrev ...

Karoline-arrangementet
> Tror du folk(Jes) vil være i stand til dette og så det stadig er
> forsvarligt.

Jup!
Det er ikke sæson for snaps, og ved senestværende lejlighed (P-festen)
fik klubben afsat den sidste rest fra J-fest og julefrokost (= eneste
indkøbs-tidspunkt af snaps!), så derom er der ingen "risiko".
Og så ligger Karoline så belejligt tæt på MC-chaufførernes klubhus (ca.
15 km) at man jo ikke behøver at stå op før fanden får sko på for at nå
frem

--
Armand.