GSXR kendetegn
Fra : Hans Thulin

Dato : 05-04-02 16:36

Hvordan er det man kender forskel af en 97'er og 98'er på en GSXR600 ??

Er det ikke noget med at der står noget på den ene side af stellet ?

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 05-04-02 22:30

> Hvordan er det man kender forskel af en 97'er og 98'er på en GSXR600 ??
den skulle ifølge en forhandler have fået ændret motoren( chippen) så moment
kurven er mere flad og derfor bedre bundtræk så den er mere anvenlig til
hverdag.
bo thomsen

Fra : Morten Dybdal

Dato : 05-04-02 22:50

Bo Thomsen, \"fjernes_\" i email wrote:

> den skulle ifølge en forhandler have fået ændret motoren( chippen) så moment
> kurven er mere flad og derfor bedre bundtræk så den er mere anvenlig til
> hverdag.

Det er korrekt, '97eren blev kritiseret for at mangle moment. Det brød
de sig åbentbart ikke om, for '98eren har den bedste momentkurve af alle
600 maskinerne.

--
Morten Dybdal

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 05-04-02 22:54

> Det er korrekt, '97eren blev kritiseret for at mangle moment. Det brød
> de sig åbentbart ikke om, for '98eren har den bedste momentkurve af alle
> 600 maskinerne.
jeg kunne nu ellers godt tænke mig den der fra det svenske videoklip
( som måske var en 750r ( T ) )

bo thomsen

Fra : Morten Dahl

Dato : 08-04-02 06:57

"Bo Thomsen, "fjernes_" i email" <fjernes_bbt@ishoejby.dk> skrev i en
meddelelse news:a8l517$1if$1@sunsite.dk...

> [...]
moment
> kurven er mere flad og derfor bedre bundtræk så den er mere anvenlig til

Det korrekt der blev ændret på motoren, men det var med garanti ikke
chipning eftersom 600 først med K1 (nye model) kom med sprøjt, ellers var
den krbunadefødet..

-
Morten Dahl
- Med en ´98 600

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 08-04-02 13:18

> Det korrekt der blev ændret på motoren, men det var med garanti > ikke
chipning

øv nu syntes jeg lige jeg lød intelligent damn it

bo thomsen