Shubert Concept (mener jeg den hedder)
Fra : Prost

Dato : 05-04-02 13:06

Davs

Jeg ville høre om der er nogle der ved hvor i Kbh's området man kan prøve en
Shubert Concept hjelm ? Mener jeg den hedder, der er ihvertfald den med
indbygget "solskærm"

Hvor er der et stor udvalg af hjelme, hos Aagersen ?

MVH Rune som er på udstyrs jagt....

Fra : Kenneth

Dato : 05-04-02 13:16

> Jeg ville høre om der er nogle der ved hvor i Kbh's området man kan prøve
en
> Shubert Concept hjelm ? Mener jeg den hedder, der er ihvertfald den med
> indbygget "solskærm"

Kan prøves hos Aagesen.

Mvh

Kenneth
ST1100

Fra : Kenneth

Dato : 05-04-02 13:17

> Kan prøves hos Aagesen.

Tjek også www.louis.de. Det er som regel billigere i Tyskland.

Kenneth

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 08-04-02 09:27

> Jeg ville høre om der er nogle der ved hvor i Kbh's området man kan prøve
en
> Shubert Concept hjelm ? Mener jeg den hedder, der er ihvertfald den med
> indbygget "solskærm"

Haves både hos Aagesen og hos Enghave. Kanon hjelm!
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : Jakob Barfod

Dato : 09-04-02 07:55

"Jørgen Mangor Iversen" <mangor@12move.dk> wrote in message
> Haves både hos Aagesen og hos Enghave. Kanon hjelm!

- Og kan ses anmeldt på dmcn med hele 4 anmeldelser:
http://www.dmcn.dk/tmakro/SeAnmeldelser.asp?ID=11

--
Jakob

Fra : jesper_m_h

Dato : 10-01-03 13:38

Jeg bruger selv en Shubert Consept og jeg syntes at det er den fedeste
hjælm EVER jeg har kørt MC i 12 År og skifter hjælm Ca hver seson. eller
når den er skræmmet. de neste hjælme jeg køber er helt sikkert Shubert
Consept. Solskærmen virker Perfekt. Lydnevauet er det laveste jeg har
oplevet på nogen hjælm. Oplukningen er der heller ikke nogen problemer
med, Og det at skifte visir tager Ca. 20 Sek. Den hjælm kan jeg kun give
mine varmeste Anbefalinger

fastone600
RF 600 R Modificeret !!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjørn S

Dato : 10-01-03 14:12

jesper_m_h wrote:
> Jeg bruger selv en Shubert Consept og jeg syntes at det er den fedeste
> hjælm EVER jeg har kørt MC i 12 År og skifter hjælm Ca hver seson.

Forhåbentligvis fandt Rune ud af det inden du svarede
(Tjeck datoen for indlægget)

>http://www.kandu.dk/

Hvor hurtig da :-??

/Bjørn - 0-svar på 5 minutter...... hvis jeg altså kan svare