GS500E med Fuldkåbe?
Fra : Morten Nielsen

Dato : 03-04-02 21:22

Hejsa alle!
Hvis lykken er på min side skulle jeg gerne have råd imorgen til en GS500E
med fuldkåbe.. men:
Hvordan ser en GS500E ud i Rød med fuldkåbe? jeg ved nemlig ikke om det skal
være en rød eller en sort.. nogle der har billeder eller ved hvor jeg kan se
dem ? :)

Mvh
Morten -OFFender- Nielsen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-04-02 21:50

"Morten Nielsen" <morten@reds.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> være en rød eller en sort.. nogle der har billeder eller ved hvor jeg kan

Her er den røde: http://www.cwylde.co.uk/bikes/0701/suzgs500.jpg

Mvh Thomas

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-04-02 06:59

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Nielsen" <morten@reds.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

WOw.. Den ser jo nice ud med sådan en kåbe på. Hvad står sådan en kåbe i?
Jeg har set GS500E'er til omkring 30.000kr, men det er jo uden fuldkåbe.

> Mvh Thomas

/Thomas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-04-02 10:33

> WOw.. Den ser jo nice ud med sådan en kåbe på. Hvad står sådan en kåbe i?
> Jeg har set GS500E'er til omkring 30.000kr, men det er jo uden fuldkåbe.

Mener en original med lakering koster 7000,-

mvh
Thomas

Fra : Armand

Dato : 04-04-02 11:32

Thomas Buus Andersen <t-buus@get2net.dk> skrev i en

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> WOw.. Den ser jo nice ud med sådan en kåbe på.
> Jeg har set GS500E'er til omkring 30.000kr, men det er jo uden
fuldkåbe.

Den afbillede er udstyret med en kåbe der på ingenmåde matches af dem
der normalt sælges til montering af importøren herhjemme!!
En væsentlig detalje er måden den smyger sig omkring udstødningen på
under fodhvilerne - Så langt bagud når de "danske" ikke!
Det ser endvidere ud til at der er en enkelt lygte i den afbillede - Er
der normalt ikke to små i de "danske"?

--
Armand.
(der anbefaler ikke at montere en kåbe der afstikker i farve fra

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-04-02 12:19

> Den afbillede er udstyret med en kåbe der på ingenmåde matches af dem
> der normalt sælges til montering af importøren herhjemme!!

Nå? Den ligner da min til forveksling. Jeg tror det er den kåbe der er
standardmonteret på de nyere GS500 (min er '97).

> En væsentlig detalje er måden den smyger sig omkring udstødningen på
> under fodhvilerne - Så langt bagud når de "danske" ikke!

Korrekt, min kåbe går ikke hen under bremsepedalen. Det er jeg nu ikke
utilfreds med, for man _kan_ komme til at jokke på sådan en fætter så den
brækker af.

> Det ser endvidere ud til at der er en enkelt lygte i den afbillede - Er
> der normalt ikke to små i de "danske"?

I min (som ligner den på billedet på en prik) er der een lygte med to
paraboler i.

> (der anbefaler ikke at montere en kåbe der afstikker i farve fra
> motorcyklens originale)

Så kan du roligt anbefale denne. Min er precis samme farve og staffering som
resten af cyklen.

Rittig

Fra : Armand

Dato : 04-04-02 13:49

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Så kan du roligt anbefale denne. Min er precis samme farve og
> staffering som resten af cyklen.

- - - - Men revnet!

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-04-02 23:14

> - - - - Men revnet!

Den var eddermame under bæltestedet! Jeg giver ikke øl næste gang vi ses,
men jeg vil prøve om jeg kan ramme dig med en tom øl-dåse.

Rittig

Fra : Jens U

Dato : 05-04-02 01:41

Claus Rittig skrev i meddelelsen <3cacd0f1$0$11927$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>
>Den var eddermame under bæltestedet! Jeg giver ikke øl næste gang vi ses,
>men jeg vil prøve om jeg kan ramme dig med en tom øl-dåse.

*GRILL*

--
Hilsen Jens, HONDA Revere - som gerne vil overvære dette.
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Armand

Dato : 06-04-02 01:28

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Den var eddermame under bæltestedet! Jeg giver ikke øl næste gang vi
> ses, men jeg vil prøve om jeg kan ramme dig med en tom øl-dåse.

(medbragt) dåseøl er ikke velset under J, P, H m.fl. -dage!

--
Armand.
(der regner omtalte arrangementer for at dække 90% af muligheden for at

Fra : Morten Dahl

Dato : 04-04-02 15:28

> I min (som ligner den på billedet på en prik) er der een lygte med to
> paraboler i.

det mindes jeg nu også "speedy" ´s var (en ´00) og faktisk en flot kåbe til
GS´n..

> Så kan du roligt anbefale denne. Min er precis samme farve og staffering
som
> resten af cyklen.

Ja kvaliteten af kåben er (hvis det kan siges) ligeså høj som resten af
cyklen, det egentlig underligt at GS´n aldrig er kommet i 2udgaver som f.eks
GSF og SV modellerne..

-
Morten Dahl
- der fik hilst på Rittig til (efter) 3timers løbet..

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-04-02 23:15

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> skrev i en meddelelse

> Morten Dahl
> - der fik hilst på Rittig til (efter) 3timers løbet..

Ja, og jeg fik hilst på Lau's cykel. Nu mangler jeg bare at hilse på Lau...

Rittig

Fra : Morten Dahl

Dato : 05-04-02 06:51

> "Morten Dahl" <news@mekasign.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og jeg fik hilst på Lau's cykel. Nu mangler jeg bare at hilse på
Lau...

He he, chancerne for at du møder hans cykel igen, før han giver
tilstedeværelse er rimeligt store eftersom at jeg ikke selv har nogen
(køreklar) sådan lige nu

-
Morten Dahl

Fra : NCG65

Dato : 04-04-02 16:30

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Her er en anden rød - årgang 1994!
http://home20.inet.tele.dk/grarup/GS500E.jpg

Fra : Morten Nielsen

Dato : 04-04-02 19:31

Hejsa alle !

Takker for de mange svar ! :)
Jeg har besluttet mig for at vælge den røde med fuldkåbe.. skal op og
bestille den imorgen.. så jeg kan få den den 1 maj :)
Mon jeg kan huske hvordan man skifter gear ;) 2 år siden sidst.. men det er
jo ligesom at køre på cykel ik :)

Mvh
Morten -OFFender- Nielsen

Fra : Ole Baun

Dato : 05-04-02 17:33

"Morten Nielsen" <morten@reds.dk> skrev i en meddelelse
- snip -
> Mon jeg kan huske hvordan man skifter gear ;) 2 år siden sidst.. men det
er
> jo ligesom at køre på cykel ik :)

Næh ikke helt. Du behøver f.eks. ikke at sidde og jodle rundt med benene

Ole Baun

Fra : Morten Nielsen

Dato : 05-04-02 17:54

> er
>
> Næh ikke helt. Du behøver f.eks. ikke at sidde og jodle rundt med benene

> Ole Baun

Hehe nå det er der den er gal ;) jeg tænker som en gal nu.. hvordan gear
skiftet er og med kobling osv.. 2 år uden at sidde på en MC er værre end så
meget andet :)

Morten -OFFender- Nielsen