Nogen der kender ?
Fra : Robert

Dato : 02-04-02 07:08

Er der nogen af jer der kender
dette "sted" ... og måske endda
har handlet dér ?

http://www.sayjes.dk/

Mvh
Robert

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-04-02 11:05

"Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote in message
news:a8bhrq$2pic$1@news.cybercity.dk...
> Er der nogen af jer der kender
> dette "sted" ... og måske endda
> har handlet dér ?
>
> http://www.sayjes.dk/

Jeg har købt et par haynes og en clymer manual af ham. Han glemte mig (2
gange) så jeg måtte rykke ham for de to bøger. Men det lykkedes til sidst -
og fik endda rabat fordi han havde syltet mig.

Hilsner,

Tony

Fra : Intelligent.lt

Dato : 02-04-02 15:04

Jes er en fin fyr, ham kan du godt handle med!

Hilsen

Johnnie

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 02-04-02 17:32

"Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der kender
> dette "sted" ... og måske endda
> har handlet dér ?
>
> http://www.sayjes.dk/

jeg har handlet der, købte mine bremseskiver hos ham. han havde problemer
med at få dem af producenten for han (producenten) snølede lidt. efter en
uge rykkede jeg Jes for skiverne hvilket resulterede i at jeg dagligt (hvis
ikke oftere) fik opdateringer i sagen
Derudover er han meget hurtig til at reagere på emails, hvilket jo er en rar
ting, samt han er villig til at give lange og detaljerede forklaringer på
ting, hvis man er uvidende på visse områder.
Og sidst men ikke mindst så er han billig

så jeg kan kun anbefale at købe hos ham.

--
Jacob

Fra : Robert

Dato : 02-04-02 17:44

"Jacob Stegelmann" <stegelmann@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
rar
> ting,

> så jeg kan kun anbefale at købe hos ham.

hmmmm hmmm hmm . . . . hvad er at definere som
"hurtige svartider på emails" .... ??

Robert

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 02-04-02 18:48

> hmmmm hmmm hmm . . . . hvad er at definere som
> "hurtige svartider på emails" .... ??

he he, som jeg husker der, var alle svar under et døgn. Mange inden for et
par timer og nogle under en time.
nogle modtog jeg sågar om aftenen

--
Jacob

Fra : Robert

Dato : 02-04-02 18:58

> "Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> he he, som jeg husker der, var alle svar under et døgn. Mange inden for et
> [...]
ok... jeg venter yderligere 24 timer
eller måske man skulle sende en mail her til aften ?

Robert

Fra : John Ravn

Dato : 02-04-02 20:22

Efter køb og installation af 2 stk startspærrer samt sadeltasker (fra UK)
kan jeg kun anbefale Jes, på alle måder en fin fyr.
John
SV650S

Fra : Anneli

Dato : 02-04-02 21:19

"Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der kender
> dette "sted" ... og måske endda
> har handlet dér ?

Jup, han har lavet en masse på Jawa-svinet + et topboks-stativ til Savagen.
Desuden har vi købt diverse reservedele hos ham. Han er flink, hjælpsom og
billig! :0)

Stor hilsen Anneli
www.friserverplads.dk/anneli

Fra : Carsten H Steffensen

Dato : 02-04-02 21:27

Er der nogen af jer der kender
dette "sted" ... og måske endda
har handlet dér ?
http://www.sayjes.dk/
Kan varmt anbefales
Carsten

Fra : Asger Steffensen

Dato : 02-04-02 21:59

"Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der kender
> dette "sted" ... og måske endda
> har handlet dér ?
>
> http://www.sayjes.dk/

Jeg har købt nogle bremsestumper hos ham. Rimelig hurtig levering, og da den
(billigere) skive jeg havde bestilt var i restordre hos producenten, tøvede
han ikke med at sende mig en dyrere (TourMax) til samme pris.
God, seriøs service!

Asger
ZX-10