Syn af MC
Fra : Lars Danielsen

Dato : 01-04-02 14:49

Hej NG

Hvordan er reglerne ved ejerskifte af mc. Skal den altid synes eller er
det afhængig af alderen.

Lars

Fra : Jes Seeberg

Dato : 01-04-02 14:56

"Lars Danielsen" <k01ld@statoil.com> wrote in message

> Hej NG
>
> Hvordan er reglerne ved ejerskifte af mc. Skal den altid synes eller er
> det afhængig af alderen.
>
> Lars

Hej Lars

Jeg mener, hvis motorcyklen er over 4 år gammel skal den synes ved
ejerskifte,
hvis den ikke har været synet indenfor de sidste 2 år. Altså hvis den er
blevet synet indenfor de sidste 2 år, og den skal skifte ejer skal den
ikke synes.

Jeg mener = 90% sikker

hilsen Jesper

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 01-04-02 16:09

"Lars Danielsen" <k01ld@statoil.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hvordan er reglerne ved ejerskifte af mc. Skal den altid synes eller er
> det afhængig af alderen.

hvis cyklen er under 5 år gammel skal den ikke synes.
hvis cyklen er mellem 5 og 10 år gammel, skal den været synet senest to år
inden salg, ellers skal den synes igen.
hvis den er over 10 skal den været synet indenfor det sidste år, ellers skal
den synes igen.

--
Jacob

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-04-02 17:28

> [...]
> inden salg, ellers skal den synes igen.
> hvis den er over 10 skal den været synet indenfor det sidste år, ellers

Det er jacob der har ret.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Jes Seeberg

Dato : 01-04-02 21:06

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> wrote in message

> SNIP>
> Det er jacob der har ret.

Jep, jeg bøjer mig i støvet. Undskylder.

Jesper
ZZR 600 (270Km idag)

Fra : LEON CARLSEN

Dato : 31-03-02 22:24

Hvad koster et syn af MC?

Mvh Leon

Er netop ved at købe en brugt Yamaha XJ600 Diversion fra 1996

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 02-04-02 17:39

"LEON CARLSEN" <locmbn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad koster et syn af MC?
>
> Mvh Leon
>
> Er netop ved at købe en brugt Yamaha XJ600 Diversion fra 1996

230 kroner, omsyn koster (hvis den fejler første gang) 140 kroner
se evt. https://www.bilsyn.dk

--
jacob