Vores nye båd
Fra : Tore og Helle

Dato : 01-04-02 13:06

Det blev en RJ85! Den blev købt i går og i kan se den her
http://www.rj85.mobilixnet.dk/Wind.htm

prisen blev under 50.000,-, så det er muligt at få en smuk og velsejlende
båd for de penge. Vi havde i en periode kikket på Pd26, men ville gå ned i
pris. Kikkede så på en Maxi68, men den var ingen glæde for øjet.... lille og
buttet med en lille rig.

Det var bare det jeg ville sige

Tore & Helle

Lynetten

PS: Kan man kalde en båd for "Rosa" ( den tygger sig gennem vandet?)

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-04-02 16:50

Isang tao pinangalanan Tore og Helle nagsulat :

>Det blev en RJ85! Den blev købt i går og i kan se den her
>http://www.rj85.mobilixnet.dk/Wind.htm

Lækkert skiv... til lykke med det

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Jens Juul

Dato : 01-04-02 17:27

hellehjorth@dadlnet.dk writes:
>Det blev en RJ85! Den blev købt i går og i kan se den her
>http://www.rj85.mobilixnet.dk/Wind.htm

Ja også tillykke herfra hvornår sejler I den hjem ??

Mvh Jens

Fra : Tore og Helle

Dato : 02-04-02 06:06

Det bliver d. 5 eller 9. maj