Kender I Bikeshoppen i Viborg?
Fra : MightyMax

Dato : 31-03-02 15:00

Hej alle

Jeg har ikke kunnet finde nogle anmeldelser af Bikeshoppen i Viborg nogen
steder på nettet - derfor denne forespørgsel.

Jeg har indimellem besøgt forretningen samt dens hjemmeside på
www.bikeshoppen.dk
Det forekommer mig at deres mc'ere er meget flot klargjorte, men at priserne
så sandelig også er derefter.
Mit indtryk er at deres cykler koster 10-15000 kr mere end andre steder. Er
det rigtigt og hvis min antagelse er rigtig, bunder det så i en bedre
kvalitet eller hvad? Og hvad med værkstedet - er der ok?
Lad os høre fra folk som har handlet med forretningen.

På forhånd tak

Mvh

MightyMax
NSU Supermax 1961

Fra : Frank

Dato : 01-04-02 12:01

Hej,

Ja jeg har gjort samme iagtagelse, dog vil jeg sige 5-10 kilo mere end
andre. Men de ser altså også godt ud - selv når man kommer tæt på....

Jeg har i sidste uge byttet min cykel hos Bikeshoppen og selvom den jeg
købte godt nok er 5.000 dyere end andre så gør det mig ikke noget sålænge de
giver tilsvarende for den brugte - Og det gjorde de

Til gengæld virker både sælgere og værksted troværdigt og jeg har indtil
videre fået en fin behandling - Ret fed butik også - Dog mest for cromglade
custom ejere - Lidt som CAPS bare uden HD

/Frank
CBR600

Fra : Carlo Iversen

Dato : 03-04-02 22:58

Hej
Jeg har for ca. 5 år siden (længe før de flyttede til de nuværende lokaler)
købt en gammel GS750 hos dem, og har sidenhen købt stumper hos dem eller
ladet dem skrue på maskinen.
Jeg har altid følt mig godt behandlet og har absolut ikke haft problemer. Og
de gange, hvor jeg har skullet bruge brugte stumper (f,eks. en
centrastøttefod eller en kickstarterarm) har de haft stumpen, måske ikke i
butikken, men så på deres fjernlager.

Mvh
Carlo Iversen

NB : Jeg har ingen "aktier" i firmaet