Hvad ville DU købe hvis du vandt i lotto?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-03-02 22:19

....og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?

Mvh Thomas

Fra : Michael K. S.

Dato : 31-03-02 22:23

On Sun, 31 Mar 2002 23:19:05 +0200, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote:

>...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?

Bimota V-due eller Honda NSR500V4

-M

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-03-02 22:57

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> Bimota V-due eller Honda NSR500V4

Jeg så en psykopat-agtig gul Bimota ved bakkeåbningen. Den var fandme fed
(og sjælden !) Jeg havde aldrig hørt om Bimota før der. Den så fed ud. Det
enesteminus var kåbeglasafstivningerne, som så hjemmelavede ud. Men den så
satme giftig ud.

Mvh Thomas

Fra : LIZZIE ANDERSEN

Dato : 31-03-02 23:31

> [...]
> enesteminus var kåbeglasafstivningerne, som så hjemmelavede ud. Men den så

Den gule Bimota kunne måske have været Kenneths, han er fra NMC -
Nordsjællands MC-Center. Den plejer at holde i forretningen hvis du skulle
være interesseret i et nærmere kig på herligheden... Og jo, den giftig

Lizzie
Ducati Paso

Fra : Morten Juel

Dato : 31-03-02 22:29

nemt

Honda CBR 900 RR Fireblade

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
XS400Seca ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Moller

Dato : 31-03-02 22:34

Müncher Mammut 2000

*mums* men detsvære skal man vinde mere end bare en gang i lotto for
den... der findes kun 249 i omløb, samt en på musseum i tyskland.

VH
Moller

Fra : Moller

Dato : 31-03-02 22:37

> Müncher Mammut 2000
>
> *mums* men detsvære skal man vinde mere end bare en gang i lotto for
> den... der findes kun 249 i omløb, samt en på musseum i tyskland.

http://www.dinside.no/page/art/18952.shtml?f=katnav

Hvis nogen er i tvivl om hva det er for en sindsyg tingest jeg snakker
om... sølle 260HK *tsk* *tsk*

Moller

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-04-02 10:49

On Sun, 31 Mar 2002 23:37:06 +0200, "Moller" <news@molnit.com> wrote:

> http://www.dinside.no/page/art/18952.shtml?f=katnav
>
> Hvis nogen er i tvivl om hva det er for en sindsyg tingest jeg snakker
>om... sølle 260HK *tsk* *tsk*

Ja, og 360 Kg.
Den er meget køn, men den minder mig om en kampvogn.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Jonas Holt

Dato : 31-03-02 22:38

> ...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?

Tjaa, hvis det kun var en præmie på 50 kr ville jeg nøjes med at købe noget
mere fuel

- ellers nok bare en honda med en anelse mere godaw i - fx en blade...!

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Jon Larsen

Dato : 01-04-02 10:48

">
> - ellers nok bare en honda med en anelse mere godaw i - fx en blade...!
>
> --
> Mvh
> Jonas Holt & CBR600F2
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ville det ikke blive en anelse mere farveller i ????

P.S. Glemte at skrive at Augustaerne osse kan bruges og ligeså Ducati-racer.

--
MVH
Jon Larsen ( Whheeeeeeee.. det er forår )

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-03-02 22:53

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> ...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?
>
> Mvh Thomas

Ok for at undgå 'jeg vandt kun en 50'er' agtighed, så drejer det sig om 1
million Kr.

(skulle gerne kunne dække de flestes MC-ønsker!)

Mvh Thomas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 31-03-02 22:58

> (skulle gerne kunne dække de flestes MC-ønsker!)
>
> Mvh Thomas

ok for 1 million ?

250.000,- til en pæn udstyret BlackBird
100.000,- til et lager bagdæk
650.000 til forsikring
Thomas
XJ600s div ´96
"(De fleste) Motorcyklister er lidt klogere "

Fra : Peter J

Dato : 01-04-02 10:55

Thomas Jensen <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en

> ok for 1 million ?
>
> 250.000,- til en pæn udstyret BlackBird
> 100.000,- til et lager bagdæk
> 650.000 til forsikring
> --
> mvh
> Thomas
> XJ600s div ´96
> "(De fleste) Motorcyklister er lidt klogere "

Hvis det skulle ske, ville en Black Bird også stå min indkøbsliste

Peter
CBR 1000 F

Fra : Moller

Dato : 31-03-02 22:58

> Ok for at undgå 'jeg vandt kun en 50'er' agtighed, så drejer det sig om 1
> million Kr.
>
> (skulle gerne kunne dække de flestes MC-ønsker!)

Arggg pis.... mammutten koster 650.000 + afgift :( det fås ik til under
en mille så *GGG*

VH
Moller

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-03-02 23:04

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Arggg pis.... mammutten koster 650.000 + afgift :( det fås ik til
under
> en mille så *GGG*

Ok så...du får en ekstra gevinst i Jokeren på 10 millioner, så skulle der
også være til forsikringen :)

Mvh Thomas

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 01-04-02 09:46

> under en mille så *GGG*
> Ok så...du får en ekstra gevinst i Jokeren på 10 millioner, så skulle der
> også være til forsikringen :)

ikk hvis jeg købte den - mand, 23 år, bor i ishøj uden garage.
det er sku lige før jeg ikk kan forsikre en 600ccm hvis der er "r" i navnet.
bo thomsen

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-02 11:41

> Ok for at undgå 'jeg vandt kun en 50'er' agtighed, så drejer det sig om 1
> million Kr.
>
> (skulle gerne kunne dække de flestes MC-ønsker!)

Der er to muligheder.

1. En Pan European og en tur rundt i den vestlige verden... (nok det konen
helst vil0

2. En TransAlp med Alukasser - og en tur rundt i u-landene.. Måske til
Kamchatka - gennem Russia... (nok det jeg helst vil)

Mvh
Allan

Fra : Morten Dybdal

Dato : 31-03-02 23:45

Thomas Hjort wrote:
> ...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?

Fjr 1300 Ingen tvivl.

--
Morten Dybdal

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-04-02 02:01

"Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> wrote in message

> Fjr 1300 Ingen tvivl.

Heller ikke her. Sådan en tar jeg også gerne! Eller måske en Goldwing hvis
der også var penge til et hus med garage

Tony
XJ600S

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-04-02 02:06

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> wrote in message
> "Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> wrote in message

> Heller ikke her. Sådan en tar jeg også gerne! Eller måske en Goldwing hvis
> der også var penge til et hus med garage

Ok - måske lidt tvivl. Det kunne jo også være noget med en BMW K1200LT. Den
koster jo kun 291.708 *blerf*

Tony

Fra : Maja & Erling Egelun~

Dato : 01-04-02 18:40

"Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> skrev i en meddelelse

> Fjr 1300 Ingen tvivl.

Hvad er en FJR 1300 for en størrelse?
Det er med garanti noget der stammer øst for Uralbjergene, men der udover er
jeg blank!

Erling
748

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-04-02 20:32

"Maja & Erling Egelund" <maja-erling@teliamail.dk> wrote in message

> Hvad er en FJR 1300 for en størrelse?
> Det er med garanti noget der stammer øst for Uralbjergene, men der udover
er
> jeg blank!

Det er Yamaha's største sports-tourer.

Tony

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-04-02 23:05

Tony Lorentzen skrev:

> Det er Yamaha's største sports-tourer.

- "Made in USSR"

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 02-04-02 13:41

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> - "Made in USSR"

Nej, da!
Dertil er modellen alt for ny!!

--
Armand.
(der lige roder op i verdenshistorien)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-04-02 21:17

Armand skrev:

> Nej, da!
> Dertil er modellen alt for ny!!

Det ve' æ sgo'da godt!

> Armand.
> (der lige roder op i verdenshistorien)

Det er skam ikke nødvendigt (i dette specifikke tilfælde

--
mvh Jes Vestervang (ikke historiker)

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 31-03-02 23:46

> ...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?

Hvorfor kun en ;>)

Den er svær, en MV-Agusta eller En af se store Duc`s (Duck´s ).
Understående ville være en god mulighed, Ducati 998S Bayliss

http://www.ducati.com/bikes/my2002/ducatiModel.jhtml?modelName=998SBayliss

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Armand

Dato : 01-04-02 14:08

D@n Dethlefsen <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> skrev i en

> Den er svær, en MV-Agusta eller En af se store Duc`s (Duck´s ).
> Understående ville være en god mulighed, Ducati 998S Bayliss

Jeg erklærer mig ellers ikke som den stor elsker af italienske
fabrikater; men Duc. Monster S4 er nok noget af det vildeste man
umiddelbart kan købe :-/

Nu Agusta'en nævnes (og dén har jeg elers misytret noget imod), så er
den faktisk "kun" på prisniveau med Duc. 998'eren

--
Armand.
(Der sagtens kunne klare sig med meget mindre)

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 31-03-02 23:34

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a87ugi$p10$1@news.cybercity.dk...
> ...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?
>
> Mvh Thomas

Ad det var værre!!

Mulige kandidater ville være :

Ducati 998
Ducati ST4s
BMW K1200 RS
BMW R1150 RT
Agusta Oro

Ællebælle jeg tror jeg tager RT'eren da den ville passe bedst til mit behov.
Og så lige 10000 af gevinsten til et stk.pap. Suk!!

MVH Anders AREA51

Fra : Kim Hansen

Dato : 01-04-02 08:18

On Sun, 31 Mar 2002 23:19:05 +0200, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote:

>...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?

Jeg ville nok købe mig en Cagive Navigator 1000 hvis jeg vandt,
som det ser ud lige nu siger hun jeg skal vente, men jeg fik da lov
til at købe Freewindén

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Carsten Petersen

Dato : 01-04-02 08:36

Hej jeg villle købe nogle silicone patter til min kone.......

og en GSV-R når den kommer i streetversion og en H-D Night Train
og en Mercer CAB el. en Bmw M3 Cab

Fra : Jon Larsen

Dato : 01-04-02 10:42

Suzuki GSX-F 750 eller en SV 650, eller en Yamaha Thundercat/ace (afhængig
af farven
Der er meget jeg ville købe....

--
MVH
Jon Larsen

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 01-04-02 09:42

> ...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?

så skal det være en R1 og hvis så der var penge... så
også en suzuki gl1500 til promenadekørslen op til ishuset
bo thomsen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-04-02 09:56

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> ...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?
>
> Mvh Thomas

En H-D Dyna Super Glide, og så smide lidt Screming Eagle stumper på den

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : X

Dato : 01-04-02 11:10

Jeg ville helt klart have en Boss Hoss, men så skulle den svage std.
monterede V8'er selvsagt peppes op, så den fik omkring 400 hk med kompressor
og hele svineriet

Ha' en go' dag her den 1.april ...see

V.H John
Aprilia RS 125

Fra : Steen Schmidt

Dato : 01-04-02 17:55

> Jeg ville helt klart have en Boss Hoss, men så skulle den svage std.
> monterede V8'er selvsagt peppes op, så den fik omkring 400 hk med
kompressor
> og hele svineriet

Den fås standard med 502 hk også, men selv da når den kun ned på et
vægt/effekt forhold som en almindelig sportsmaskine (R1 eksempelvis). Den er
pissetung, har en ringe finish uden konkurrence i øvrigt - gad vidst hvor
meget effekt der går tabt i dens biltransmissionen? Nok lidt flere procent
end i R1'erens....

Jeg turde ikke køre på den, og gad heller ikke have den til at fylde i
indkørslen - det er jo bare min mening...

Mvh
Steen

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 01-04-02 21:06

Halløje.....

Mig har vundet i lotte......34.-.....yieppie.!

En rigtig 8`er køre med pres´or & NOS.........prøv med >900Hk. (Næ nej tak,
ej på 2-hjul da !)

Hilsen

H;P

--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
Praise The Lord & pass the Ammo !

Fra : Armand

Dato : 01-04-02 20:36

> [...]
> Jeg turde ikke køre på den, og gad heller ikke have den til at fylde i
> indkørslen - det er jo bare min mening...

Du er en modig mand!

Den sidste der misytrede omkring Boss Hoss'en herinde, blev truet
koporligt af importøren

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-04-02 23:03

Armand skrev:

> Du er en modig mand!
>
> Den sidste der misytrede omkring Boss Hoss'en herinde, blev truet
> koporligt af importøren

Skal vi alle prøve i kor?
Sig efter mig: "Boss Hoss er noget skrammel!" *fnis*
Så får importøren da lidt at se til, hvilket jo han jo nok ellers ikke har
nu hvor BH-produktionen er stoppet. Det var vist noget med at der ikke blev
lavet flere af de der big-block motorer.
--
mvh Jes Vestervang - der ellers godt kunne bruge sådan en skude nede foran
stamcaféen ...men hellere ville have en GSV-R1000 som sikkert ville

Fra : Steen Schmidt

Dato : 01-04-02 22:24

> Du er en modig mand!
>
> Den sidste der misytrede omkring Boss Hoss'en herinde, blev truet
> koporligt af importøren

Det håber jeg da er en aprilsnar?

Under alle omstændigheder har man vel lov at have en mening.... :-/

Mvh
Steen

Fra : Armand

Dato : 02-04-02 13:39

> Det håber jeg da er en aprilsnar?

Næh!
Beviset ligger endnu i min ind-bakke!

> Under alle omstændigheder har man vel lov at have en mening.... :-/

Tjaeh!
Jeg tror blot at argumentationen blev for tæt til at ka'len kunne følge
med og derfor slog over i de kedelige reflekser :-/

--
Armand.

Fra : Steen Schmidt

Dato : 02-04-02 14:36

> Næh!
> Beviset ligger endnu i min ind-bakke!

Det var dig selv ligefrem? Damn.

Ja, ok. Nu dæmrer det hvem manden er - det er ham der har CAPS i Århus? Han
har (havde?) også en Jaguar XJ220, der nu står i Randers. Jeg kan huske en
ven af ham fortalte at manden havde forsøgt at afprøve dens tophastighed
(~350 km/t) på Grenåvej i århus, men blev slemt skuffet da han kun kunne
presse den op på 305 km/t.

Det siger jo lidt om hans referenceniveau. Dér kan vi andre jo ikke følge
med... :-/

Folk af hans slags gør mig ikke nær så nervøs som dem der ikke overholder
ubetinget vigepligt...

Mvh
Steen

Fra : Armand

Dato : 02-04-02 16:49

> Det var dig selv ligefrem? Damn.

You've got the point!

> Ja, ok. Nu dæmrer det hvem manden er - det er ham der har CAPS i
> Århus?

Nej da!
CAPS har da ikke noget med Boss Hoss'en at gøre - Eller?

--
Armand.

Fra : Steen Schmidt

Dato : 02-04-02 22:15

> Nej da!
> CAPS har da ikke noget med Boss Hoss'en at gøre - Eller?

Du skrev HD importøren. Er det ikke ham der ejer CAPS?

Mvh
Steen

Fra : Armand

Dato : 02-04-02 23:59

> Du skrev HD importøren. Er det ikke ham der ejer CAPS?

Næh!

Jeg skrev "importøren"
Se selv på: news:a8aguc$1ohi$1@news.cybercity.dk

Du er vist den eneste der nævner HD i denne streng (jeg tror ikke engang
der var nogen af drømmerne der var derude? )!

--
Armand.

Fra : Steen Schmidt

Dato : 03-04-02 01:02

> Jeg skrev "importøren"
> Se selv på: news:a8aguc$1ohi$1@news.cybercity.dk
>
> Du er vist den eneste der nævner HD i denne streng (jeg tror ikke engang
> der var nogen af drømmerne der var derude? )!

Hehe - ja, Thomas Hjort skriver "HD importøren", men om det var det ved jeg
ikke. Mærkelige ting sker ind imellem

Mvh
Steen

Fra : Armand

Dato : 03-04-02 11:09

> Hehe - ja, Thomas Hjort skriver "HD importøren

Nårh ja!

Thomas: Big mistake!!

--
Armand.

Fra : Jakob Barfod

Dato : 03-04-02 12:55

> Næh!
> Beviset ligger endnu i min ind-bakke!

Orv. Var det dig, da? Tør du referere, hvad han skrev?

--
Jakob

Fra : Armand

Dato : 04-04-02 02:01

Jakob Barfod <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev i en
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
> Orv. Var det dig, da? Tør du referere, hvad han skrev?

Det drejer sig blot om et par særdeles truende sætninger om koporlig
vold imod min person.
Ordret citering burde ikke være nødvendig :-|

--
Armand.
(der har set personen an (lidt indiskret nummerplade!), og skønnet at

Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-04-02 12:36

> Steen Schmidt <sschmidt@nospam.dk> skrev i en

> Du er en modig mand!
>
> Den sidste der misytrede omkring Boss Hoss'en herinde, blev truet
> koporligt af importøren

Han lyder da ikke for klog, hvis han gerne vil op og bokse pga at man siger
noget mindre pænt om HD.
Så ville MZ - importøren fandme få travlt. Han skulle have et helt tæskehold
klar :)

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-04-02 22:41

> [...]

> Jeg turde ikke køre på den, og gad heller ikke have den til at fylde i
> indkørslen - det er jo bare min mening...

Hvad mener du med at den har en ringe finish helt uden for konkurrence? Jeg
har kun set billeder af den, ikke en i virkeligheden.

Mvh Thomas

Fra : Steen Schmidt

Dato : 01-04-02 22:21

> Hvad mener du med at den har en ringe finish helt uden for konkurrence?
Jeg
> har kun set billeder af den, ikke en i virkeligheden.

Den er bygget som en kampvogn (kæmpe rørgitterramme, bare smækket sammen som
om det var et hundehus til naboen) - det har dog ikke så meget med selve
finishen at gøre, men mere en understregning af at det kun er motoren (og
blæreeffekten) man køber, ikke et moderne produkt fuld af innovation.

Finishen er middel til ringe, hvis du kigger nærmere på den.- Lakeringen ser
i mine øjne ud som andenrangsarbejde - det er et under der ikke er løbere
osv. Nogen steder er lakken tynd, andre steder tyk. Farven er ikke ens på
alle flader. Svejsningerne kunne min 1 mdr. gamle søn lave bedre (lidt
overdrevet, men de er *ringe*). Ru overflader steder hvor dette vist ikke
var tiltænkt osv. Jeg har kun set én Boss Hoss i virkeligheden, så det *kan*
jo have været et mandagseksemplar, men jeg tvivler....

Har man råd til at smide en halv til en hel million efter en Boss Hoss (og
kan betale forsikringen), så er man nok heller ikke bleg for at smide en
40-50 kkr efter en trimning af finishen (hvis det er derfor man har købt
maskinen).

Mvh
Steen

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-04-02 08:35

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg turde ikke køre på den, og gad heller ikke have den til at fylde i
> indkørslen - det er jo bare min mening...

Gudskelov er vi ikke alle som dig!

Jeg synes den er herlig. Det kan da godt være at finishen er lige så ringe
som på en Suzuki, at den er lige så tung som en Yamaha Venture og at dens
vægt-kraft forhold kun svarer til en R1's, men den er nu alligevel lidt
motortosset, og det finder jeg charmerende. Det er dejligt der er nogen der
har mod til at skille sig lidt ud fra alle andre.

Rittig

Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-04-02 12:40

> "Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> skrev i en meddelelse
>

> Jeg synes den er herlig. Det kan da godt være at finishen er lige så ringe
> som på en Suzuki,

Jeg ved godt at suzuki høre til den billige ende af MC-skalaen, men de har
da ikke ringe finish. Det har min SVS'er ihvertfald ikke. Den er smukt
lakkeret og har ingen grimme svejsninger.

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 02-04-02 16:51

> [...]
> da ikke ringe finish. Det har min SVS'er ihvertfald ikke. Den er smukt
> lakkeret og har ingen grimme svejsninger.

Så længe det varer!
- Stellakeringen har hidtil ikke været særligt solidt påført på
Suzuki'er, hvorved at den formedelst kan falde af i flager, og
ihvertfald ikke skal udsættes for vejsalt
- En RF-ejer her på gruppen kørte ind i siden af en bil, hvorved at
kronrøret blev revet ud af stellet - Uden at forgaflen nåede at blive
synligt bukket. Svejsningerne havde ellers set pæne ud indtil da

Kvaliteten behøver ikke at ligge i det visuelle alene!

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-04-02 23:17

> har

Så må den vel være en undtagelse? De Suzukier jeg har (og har haft mellem
hænderne) har haft en finish der var MZ værdig. DR350'erne var ikke engang
lakeret på undersiden af tanken, og den GS500E jeg har nu (og de tidligere)
ser ud som om de er svejset af lærlingen.

Jeg kan desværre ikke svare på dit indlæg direkte, jeg tror TeleDk igen har
ged i deres server. Det sker lidt tit, så jeg er ved at finde mig en anden
net-leverandør.

> - Stellakeringen har hidtil ikke været særligt solidt påført på
> Suzuki'er, hvorved at den formedelst kan falde af i flager, og
> ihvertfald ikke skal udsættes for vejsalt

Jep, det plejer at være normen på Suzuki.

> - En RF-ejer her på gruppen kørte ind i siden af en bil, hvorved at
> kronrøret blev revet ud af stellet - Uden at forgaflen nåede at blive
> synligt bukket. Svejsningerne havde ellers set pæne ud indtil da

En af mine venner har oplevet det samme på en motocross. Kronrøret brækkede
af stellet under afsæt på et hop. Cyklen var helt ny og forgaflen tog ikke
skade.

Rittig

Fra : Steen Schmidt

Dato : 02-04-02 13:43

> Gudskelov er vi ikke alle som dig!

Rolig Claus - hvad skal det udråbstegn betyde? Jeg har da vel lov at have
min egen mening?

> Jeg synes den er herlig. Det kan da godt være at finishen er lige så ringe
> som på en Suzuki,

Lol - har du set en Boss Hoss? Suzuki har konge-finish i forhold til. Mine
SV'ere har nu heller ikke været ringe, men de er også i den gode ende af
Suzuki-normen. De nye Gixxere har faktisk også fin finish (nu er de jo
heller ikke just billige).

> at den er lige så tung som en Yamaha Venture

Arhh, ca. 600 kg er da ingen sag...

> [...]
der
> har mod til at skille sig lidt ud fra alle andre.

Jojo - jeg sagde da heller ikke at der ikke var nogen der kunnne lide den -
tværtimod. Jeg er *sikker* på at der er nogen (mange?) der synes den er
fed - ikke mindst fordi den er for ekstrem i forhold til gængse MC'ere.
Måske kommer en Mammut 2000 op på siden, men det er også især på grund af
prisen. Drejede tråden her sig ikke om hvad man kunne lide og ikke lide? Jeg
kan ikke lide Boss Hosserne, og jeg ville da bare lige sætte tingene lidt i
perspektiv, for dem der synes motoren er vild. SÅ vild er den skam heller
ikke qua vægten. At det så ikke nødvendigvis er vægt/effekt forholdet man
køber en Boss Hoss for, er jo en helt anden sag.

Mvh
Steen

Fra : Morten Dahl

Dato : 02-04-02 14:42

> [...]
> som på en Suzuki, at den er lige så tung som en Yamaha Venture og at dens
> vægt-kraft forhold kun svarer til en R1's, men den er nu alligevel lidt

Lad os nu lige klippe og fastfryse et sekund.. motortosse sagde du, som
motortosse er man jo heller ikke just rationel eller tænker i anvendelighed
af indkøbte motordrevne tingester, endsige økonomien i sådanne da økonomi
for motortosser er noget banken sender breve om.. !!

og det finder jeg charmerende. Det er dejligt der er nogen der
> har mod til at skille sig lidt ud fra alle andre.

Den er grim,den er stor, med garanti ikke god til langture (endsige
bykørsel) men den kunne da være meget sjov.. om ikke andet med et bagdæk fra
en patrol og vupti havde man en seriøs hillclimber..

-
Morten Dahl
aspirerende motortosse

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 01-04-02 11:31

Enten en

MV Agusta F4
http://www.mvagusta.com/2002_new/02_f4senna/f4senna.html

eller en guzzi lemans.
http://www.motoguzzi.it/eng/v11_lemans.html

eller eventuelt en duc...

/Kristoffer

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 01-04-02 11:41

> MV Agusta F4
> http://www.mvagusta.com/2002_new/02_f4senna/f4senna.html

ok, den er også rimlig flot
bo thomsen

Fra : b.jeppesen

Dato : 01-04-02 12:35

"Thomas Hjort" skrev d. 31-03-02 22:19 dette indlæg :
> ....og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?
>
> Mvh Thomas

En Black bird, og et hus at stille den i )

http://www.kandu.dk/

Fra : peterl

Dato : 01-04-02 12:43

Man kunne jo også gå og bygge sig en Joakim von And pengetank i
MC-størrelse, mens man gik og ventede på MV Agusta F5'eren...

-PeterL

Fra : Pein

Dato : 01-04-02 18:50

"Thomas Hjort" wrote ...
> ...og du må kun købe en MC.

Argh. Selv på en almindelig lønindkomst er det svært at nøjes med een.

Men det skulle så være en Yamaha FJR 1300.

Fortsætter vi op til millionen, skal der suppleres med:
KTM 520 EXC
HD Fatboy
Triumph TT 600
Suzuki DR-Z 400

Og så lidt ekstraudstyr.

/Pein
(i drømmeland)

Fra : Gundersen

Dato : 01-04-02 21:06

Hejsa

En Kawa ZX-12R

Jeg har lige været ude at se på en ved Frankey's Mc i Randers i dag!

Den Er FOR LED!..... Wroooooooommmmmmmm..... 300km/t! hehe.....

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 01-04-02 22:52

> [...]
>
> Men det skulle så være en Yamaha FJR 1300.
>
> Fortsætter vi op til millionen, skal der suppleres med:

Arhhh. Vær nu ærlig. Du ville købe 1000 løse stempler til din MC.

MVH Anders )

Fra : Pein

Dato : 02-04-02 18:59

"Anders Sune Jensen" wrote ...

> Arhhh. Vær nu ærlig. Du ville købe 1000 løse stempler til din MC.

LOL :)
Men for pokker, er du tosset, 1000 stempler vil jo række til 40 år. Mine
stempler holder jo i flere uger!

/Pein

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 02-04-02 21:30

> Fortsætter vi op til millionen, skal der suppleres med:
> KTM 520 EXC
> HD Fatboy
> Triumph TT 600
> Suzuki DR-Z 400
>
> Og så lidt ekstraudstyr.
>
> /Pein
> (i drømmeland)

Hm, jeg gætter mere på 1000 nye stempler til den du har i forvejen. )))

MVH Anders

Fra : Mogens Dammand

Dato : 03-04-02 22:41

Helt klart også en YAMAHA FJR 1300, og så kunne transalp'en jo passende
blive vintermodellen. Så tror jeg at jeg ville være godt dækket ind, hvad MC
angår.

Mogens
(day-dreamer)

Fra : MicJen

Dato : 01-04-02 21:47

Hej!

Ja, denne her ville jeg nok købe, hvis jeg bare skulle skille mig ud...det
lyder ret cool med så'n en turbine.....

http://motorcyclecity.com/turbine.htm

Ellers en Aprilia Falco, eller en Hotnet 900, eller.....

Mvh
Michael
CB 500

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 01-04-02 22:11

Hej NG.

Mit Bud ville være dette :

1. Stor bukét blomster til Mor.(Og en _venlig_ hilsen )
2. Af med gælden på "øverten"( Den skal gemmes )
3. Tilmelding til Mc-kort hos Byens Køreskole (Arne bliver _så_ glad når
man betaler forud)
4. Finde en god _hverdagskost_( hvordan er det nu lige reglerne er ? Cc &
så)
5. Finde en _Lad os køre til Skagen kost_(Der er vel råd til det )
6. Tilmelding til køreteknisk Mc-kurser (Alle der kan nåes i året 2002, når
man nu ikke har planer !)
7.Ny _kost_ til Pede´n.(Brokker sig alligevel over Dt´erne !)
8 Ny _kost_ til Smedebassen. (Han skal vil lige have lov til at lufte sit
Mc-kort han betalte for !,og aldrig brugte :( )
9.Mon ikke der kunne bruges 200K på et nyt træf, til midsommer om der er et
par Mc´ister der har tid til at kigge forbi .
10. En fed konto hvor man kan hive penge til at lave absolut intet andet
end..............tja, det man har lyst til :)

Men det er jo kun hvis man får en jackpot på >10 Mill.

Jeeep, det må betegnes som en plan, om ikke så kan man vil _betale_ sig
fra det

Dagdrømmer hilsen

H;P

Fra : Armand

Dato : 01-04-02 22:34

[KTN]FalkenDK <hpaalling@`hotmail.com> skrev i en

> 3. Tilmelding til Mc-kort hos Byens Køreskole (Arne bliver _så_ glad
når
> man betaler forud)

Hæ!
Giver lige lejlighed til en kort anekdote:

En klubkammerat troppede som aftalt op hos sin gamle kørelærer til den
1. for at betale endnu et 100 kr's afdrag på sit erhvervede kort.
Kørelæreren kunne se at der var noget der trykkede ham og spurgte om han
da ikke havde pengene med!
Det var dog ikke dét der trykkede "smuld", men derimod at afdraget havde
kunnet gjort godt til gymnasiefesten samme aften.
Hertil replicerede kørelæreren: " Jamen så udskyder vi da blot dette
afdrag og lægger det på i enden istedet - Og er du nu sikker på at du
ikke vil låne en hund mere på samme vilkår?"
En sjælden set indlevelse problemerne ved at være ung !!!

--
Armand.

Fra : Anneli

Dato : 01-04-02 22:50

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> ...og du må kun købe en MC.
Ja, hvad andet skulle man købe for sin lotto-gevinst??? :0)

>Hvad skulle det være?
Nemt spørgsmål! En BMW F 650 CS Scarver!! Den skal være blå og jeg vil gerne
have den leveret med ABS-bremser, varmegreb, topboks og tasker, tak :0)

Stor hilsen Anneli og Savage - den vil jeg også gerne beholde! :0)
www.friserverplads.dk/anneli

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-04-02 23:18

Thomas Hjort skrev:

> ...og du må kun købe en MC.

Jeg vil have flere

> Hvad skulle det være?

Suz Hayabusa
Suz GSV-R1000
Suz V-strom
MV Agusta Brutale Oro
Honda VTX1800
Buell X1 Lightning
KTM Duke2
KTM 640 LC4-E - og en grusgrav
Yamaha TW125 (til at køre til bageren på
Honda RS250 - med tilhørende bane uden naboer
Fazeren... den ville jeg ikke undvære, den er perfekt til hyggeture

+ det løse

Fra : Armand

Dato : 02-04-02 13:44

> Thomas Hjort skrev:
>
> Jeg vil have flere
> Suz Hayabusa
> Suz GSV-R1000
> Suz V-strom
> MV Agusta Brutale Oro
> Honda VTX1800
> Buell X1 Lightning
> KTM Duke2
> KTM 640 LC4-E - og en grusgrav
> Yamaha TW125 (til at køre til bageren på
> Honda RS250 - med tilhørende bane uden naboer
> Fazeren... den ville jeg ikke undvære, den er perfekt til hyggeture

Hvilket i sig selv kan give anledning til en ny streng:
Hvilken af de nævnte tror du der først vil passere 10.000km - Og hvilken
mon sidst???
Eller sagt på en anden måde: Er der ikke stor forskel på
wannahave-effekten og praksis brug?

--
Armand.
(der sætter en hund på Fazer'en)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-04-02 21:14

Armand skrev:

> Hvilket i sig selv kan give anledning til en ny streng:
> Hvilken af de nævnte tror du der først vil passere 10.000km - Og hvilken
> mon sidst???

Hmm, hvis nu jeg havde tid til noget langturstouring, så ville det nok være
V-strom'en der vandt, men ved mit nuværende kørselsmønster ville Fazeren
nok vinde

> Eller sagt på en anden måde: Er der ikke stor forskel på
> wannahave-effekten og praksis brug?

Jo! Helt sikkert Mine fremtidige mc-planer går alligevel i retning af
flere forskellige mc-typer.
Noget a la flg.
Gade-mc a la Fazeren
Offroad-jern a la DT125R
Motard a la KTM 640
....men det bliver sgu først engang om over 5 år jeg jeg er færdiguddannet
og ellers har fået bosat mig lidt

> Armand.
> (der sætter en hund på Fazer'en)

Den vandt jo kun 50/50

--
mvh Jes Vestervang - professionel slangetæmmeraspirant

Fra : Malik Reiding

Dato : 04-04-02 01:25

in article a8fn4c$3ob$1@sunsite.dk, Jes Vestervang at jesvj2@mailme.dk wrote
on 03/04/02 18:13:

> [...]
> Motard a la KTM 640
> ...men det bliver sgu først engang om over 5 år jeg jeg er færdiguddannet

hey nu skal i ikke afskrive busa'en helt som hverdagscykel, der er den
faktisk dejlig!!

malik
hayabusa

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-04-02 21:55

"Malik Reiding" <malikules@mac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
wrote
> on 03/04/02 18:13:

> hey nu skal i ikke afskrive busa'en helt som hverdagscykel, der er den

Er den fin nok at trille rundt på stille og roligt???

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 04-04-02 03:16

> Hmm, hvis nu jeg havde tid til noget langturstouring, så ville det nok
> være V-strom'en der vandt, men ved mit nuværende kørselsmønster ville
> Fazeren nok vinde
> Den vandt jo kun 50/50

Hov, hov!
Det er jo ikke endeligt bevist endnu!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-04-02 13:45

Armand skrev:

> Hov, hov!
> Det er jo ikke endeligt bevist endnu!

Nårh nej, der går nok også et par dage inden muligheden er til stede

Fra : Steffler

Dato : 02-04-02 11:56

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
> ...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?

1993 Kawasaki ZXR750R og så sende hele skuden over
til Onkel Muzzy i staterne og få ham til at lave en Raptor
med en 12'er mølle i....

/S

Fra : Anders Olesen

Dato : 02-04-02 21:29

> 1993 Kawasaki ZXR750R ....

Godt nok er jeg nok for ung til at være nostalgisk, men det er dælme en flot
mc. Der var en artikel i et af de engelske blade for nyligt om sportsmc'er
fra starten af 90'erne, med nogle fede billeder af sådan en svend.
Mvh
Anders Olesen

Fra : Brian Lænø

Dato : 01-04-02 14:47

"Thomas Hjort" skrev
> ...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?
>
> Mvh Thomas

Hvis man kun må købe en, så skal den jo kunne bruges til det hele.
Til det formål må en KTM LC8 være perfect.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Frederik

Dato : 01-04-02 14:51

> ...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?

Benelli Tornado!
http://www.tornadobenelli.com/

36000? uden afgift.. der skal man vist flytte til Sverige for at have en
chance.

Frederik

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 01-04-02 14:06

klart en Zündapp S750 WH 1943...og gerne med et maskingevær....

i luftwaffe udrustning......

hov..jeg har ikke vuundet i Lotto....men jeg har sq bestilt en alligevel

Daniel

Fra : 2mas Jensen

Dato : 13-04-02 18:48

Sun, 31 Mar 2002 23:19:05 +0200, skrev "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> noget i retning af:

>...og du må kun købe en MC. Hvad skulle det være?

En Suzuki NUDA....jeg tror desværre at det kun var et fremtidsstudie,
men fræk ser den ud, selv om den vist er fra 1986.....
Kan da lige poste et billede i news:dk.binaer.motor
--
2mas Jensen

- Ansigtet betyder intet, men jeg glemmer aldrig et par gode bryster. -

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-04-02 19:27

2mas Jensen wrote:

> En Suzuki NUDA....