Esbjerg torv
Fra : Karsten Olesen

Dato : 29-03-02 08:23

Det var jo et find arrangement på Esbjerg torv igår.
Hvor mange mc'ere var der ?
Flere end sidste år, flere "sidegader" i gågaden var taget i brug.
Vejret var fint, kværnene strålede, Goldwing'sene
spillede musik....en duft af ristede 'pøller....hva' mer....
nåeh jo, billige double cheeseburgers i MC-drive.:,o)

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 29-03-02 23:23

"Karsten Olesen" skrev
> [...]
> spillede musik....en duft af ristede 'pøller....hva' mer....
> nåeh jo, billige double cheeseburgers i MC-drive.:,o)
********************
Iflg. Radio Syd skulle der have været ca. 1.700 !

--
Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Ped

Dato : 30-03-02 00:06

Ja, det var kanon. Radio Syd har fredag sagt 1700 MC'er og omkring
10.000 tilskuere. Mon der kommer lige så mange til Tønder påskelørdag?

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

Fra : Per Emborg

Dato : 30-03-02 00:59

Hvorfor dælen kan jeg ikke se orginal indlæg ??

Honda X-Eleven og som undres over ikke at have set nogen inlæg om Esbjerg
Per Emborg
kvikkerten@mail.dk