Fælles køre tur lørdag 30.3.02
Fra : Chode

Dato : 28-03-02 17:47

Hej alle sammen.
er der nogen som vil med på lørdagstur
lørdag D.30.3.02 kl 12 eller der om kring?
turen går til `? ukendt endu, det kan man finde ud af
når man mødes.
mvh henrik kähler
www.wolfstein-mc.dk

Fra : Kenneth T

Dato : 28-03-02 18:13

> er der nogen som vil med på lørdagstur

Jeg er klar
Starter vi her i Grenå, eller skal jeg bare prøve om jeg kan gætte hvorfra?

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Chode

Dato : 28-03-02 18:32

Sorry kbhs området.
jeg sov vist lidt i timen B-)
mvh henrik

Fra : Kenneth T

Dato : 28-03-02 18:36

> Sorry kbhs området.

Okay, det er nok desværre lidt langt for mig på Lørdag :)

> jeg sov vist lidt i timen B-)

Gør vi alle ikke det ind imellem....

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 29-03-02 12:21

det kunne da være meget sjovt. Hvad med at mødes bag shell den i køge tæt
ved motorvejen sårn ved en 12 tiden....

hvis der ikke er andre der har lyst kan du jo lige maile mig så kan vi finde
ud af et aller andet....

Lasse

Fra : Kenneth T

Dato : 29-03-02 12:54

> det kunne da være meget sjovt. Hvad med at mødes bag shell den i køge tæt
> ved motorvejen sårn ved en 12 tiden....

Jeg kan desværre ikke i denne uge, mit arbejde forhindrer at jeg kører mere
end ca 45minutter væk..

--
Venligst
Kenneth T