|
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Suzuki GSX 1400 ??? nogen som kender til d~ Fra : Moller |
Dato : 28-03-02 13:57 |
|
Hej Alle,
Ja, det er nu næsten lykkedes mig at nå mit mål fra sidste år :)
altså... 100% gældfri inden sommer 2002 er ovre :) og det betyder nu at der
skal kigges på kværn :)
Valgende indtil nu har ligget på SV-650 S, men efter at ha set hvor
mange der drøner rundt på bakken, så nej... jeg har indtil nu altid kørt på
maskiner, som adskiller sig fra de fleste, så det skal det helst også være
ved en ny jo :)
Så var der Suzuki TL 1000 R ... så 2-3 stykker på bakken, især den gule
ude fra PMC ku få mundvandet frem, men det var pga... den anderledes farve,
og godt lydene potter...
Men nu har jeg så kigget lidt i årsbladet fra MC Touring, og der faldet
jeg over GSF 1200 bandit, og den nye GSX 1400... jeg går ud fra at med de 2
fås det som jeg elsker mest et vildt moment, men hvordan er de 1/4 tons
fætre på små veje osv.. ??? og nu er de begge luft/oliekølet, så har de
samme probs, som der snakkes om med de gamle luft/oliekølet Suzuki'er ???
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251/250 som snart for sig en motor hvor alle gear virker, samt
Tun potte fra TZR power.
Suzuki GT-380 ... nogen der ved hva farve der vil se godt ud på den ???
nu den skal lakeres.
| |
Moller (28-03-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Moller |
Dato : 28-03-02 14:03 |
|
> Men nu har jeg så kigget lidt i årsbladet fra MC Touring, og der
faldet
> jeg over GSF 1200 bandit, og den nye GSX 1400... jeg går ud fra at med de
2
I årsbladet står der at en mere fydlig potte på Bandit 1200, kan give
godt 20 Heste mere ??? er det sandt ??? for å vil en 2001 Bandit, med sådan
en potter være på godt 118HK... koste 119.995Kr. fra ny + potte altså, men
Der tror jeg godt at FER's hjemme designet Alu potter ka klare den opgave :)
VH
Moller
| |
Morten Dybdal (28-03-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Morten Dybdal |
Dato : 28-03-02 16:36 |
|
Moller wrote:
>> Men nu har jeg så kigget lidt i årsbladet fra MC Touring, og der
>>
> faldet
>
>>jeg over GSF 1200 bandit, og den nye GSX 1400... jeg går ud fra at med de
>>
> 2
>
> I årsbladet står der at en mere fydlig potte på Bandit 1200, kan give
> godt 20 Heste mere ??? er det sandt ??? for å vil en 2001 Bandit, med sådan
> en potter være på godt 118HK... koste 119.995Kr. fra ny + potte altså, men
> Der tror jeg godt at FER's hjemme designet Alu potter ka klare den opgave :)
>
Det er sandt. Motoren er en opboret, og neddroslet GSX-R1100 så der er
en del at give af. Med en anden (fuld) udstødning og et GSX-R topstykke,
har du min. de 155HK! Men, men stellet er ikke til de store sporslig
udfoldelser.
--
Morten Dybdal
| |
![](/images/tree/0.gif) Morten Dahl (29-03-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Morten Dahl |
Dato : 29-03-02 11:18 |
|
"Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> skrev i en meddelelse
news:3CA33870.7030506@REMdm-data.dk...
> Moller wrote:
> >> Men nu har jeg så kigget lidt i årsbladet fra MC Touring, og der
> >>
> > faldet
> >
> >>jeg over GSF 1200 bandit, og den nye GSX 1400... jeg går ud fra at med
de
> >>
> > 2
> >
> > I årsbladet står der at en mere fydlig potte på Bandit 1200, kan
give
> > godt 20 Heste mere ??? er det sandt ??? for å vil en 2001 Bandit, med
sådan
> > en potter være på godt 118HK... koste 119.995Kr. fra ny + potte altså,
men
> > Der tror jeg godt at FER's hjemme designet Alu potter ka klare den
opgave :)
> >
>
> Det er sandt. Motoren er en opboret, og neddroslet GSX-R1100 så der er
> en del at give af. Med en anden (fuld) udstødning og et GSX-R topstykke,
> har du min. de 155HK! Men, men stellet er ikke til de store sporslig
> udfoldelser.
Nemlig Suzuki´s ingenører har virkeligt knoklet for at hive MINDST muligt
heste ud af den, og en af måderne var en meget restrektiv konstrueret
udstødning. Så det er nok den eneste MC hvor de popsmarte annoncer der lver
20% mereffekt ved en ny potte/rør samt KN holder i praksis..
-
Morten Dahl
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Armand (30-03-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Armand |
Dato : 30-03-02 23:52 |
|
Morten Dahl <morten@mekasign.dk> skrev i en
news:3ca43f36$0$88692$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> ......Suzuki´s ingenører har virkeligt knoklet for at hive MINDST
> muligt heste ud af den, og en af måderne var en meget restrektiv
> konstrueret udstødning.
Tjaeh - GSXF'en har nu fået noget mere bøf i bunden end GSXR'eren, så
helt spildt arbejde har de da ikke gjort :-/
--
Armand.
| |
N/A (05-04-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : N/A |
Dato : 05-04-02 21:29 |
|
| |
Allan Bojesen (05-04-2002)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Allan Bojesen |
Dato : 05-04-02 21:29 |
|
> vidt. Så hvad med at hente en Honda CB1300 eller den lavstammede
> 1284cc-broder Honda X-4 LD i stedet? Asiatiske modeller, men
> parallelimporteres til CH, D og NL - se fx www.ztk.de eller
For 14 dage siden da jeg var omkring KS-motor i Vejle stod der en brugt X4
til kr. 164.000,-
Allan Bojesen
| |
|
|