Mc pendler på Øresund?
Fra : Allan Juul Larsen

Dato : 27-03-02 20:49

Kan man få pendler kort til den fine nye bro ?
Jeg har forgæves sendt e-mail til øresundskonsortiet ang. dette, tænkte at
det nok var hurtigere at høre her.

Allan.

Fra : Flemming J Petersen

Dato : 29-03-02 11:19

> Kan man få pendler kort til den fine nye bro ?
> Jeg har forgæves sendt e-mail til øresundskonsortiet ang. dette, tænkte at
> det nok var hurtigere at høre her.

Nej man kan kun pendle i bil. Prøv at spørg dem hvorfor, så får du et kanon
svar (læs: en masse blabla).

Mvh
Flemming J Petersen
Malmö

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 29-03-02 12:28

Flemming J Petersen wrote:

> Nej man kan kun pendle i bil. Prøv at spørg dem hvorfor, så får du et kanon
> svar (læs: en masse blabla).

Sikkert lige så åndsvag en grund som man ikke kan få endags billet ved
Rødby/puttgarden til mc.

Ib Jakobsen

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 02-04-02 07:42

"Allan Juul Larsen" <ajl@8-ball.dk> writes:

> Kan man få pendler kort til den fine nye bro ?
> Jeg har forgæves sendt e-mail til øresundskonsortiet ang. dette, tænkte at
> det nok var hurtigere at høre her.

Nej, ja, og nej igen....

Nej, fordi du kan ikke købe (leje) en ØresundsPendler til MC.
Ja, fordi man kan købe en ØresundsBrobizz.

Nej igen, fordi man *skal* køre igennem den manuelle bom på MC, selvom
man har en BroBizz dims. Hvorfor? - fordi men ellers bliver
registreret som en bil, og da de kun tager et billede forfra, kan de
ikke be- eller afkræfte om man har kørt igennem, i forbindelse med en
klage.

Kai, ØresundsPendler til daglig (i ovloV)
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...